Slušalke Poly Blackwire 8225, adapter USB-C/A, stereo
248,15 €
141,52 €
116,00 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Ali hrup iz okolice vpliva na vašo produktivnost? Zmanjšajte hrup in se bolj osredotočite s slušalkami Poly Blackwire 8225 z mikrofonom z izboljšanim odpravljanjem šumov Acoustic Fence in naprednim hibridnim aktivnim odpravljanjem šumov (ANC).
Zmagovalec na celotni črti
S slušalkami Blackwire 8225 se sliši le vaš glas, ne pa tudi hrup v okolici. Zaradi mikrofona z odpravljanjem šumov in tehnologije Acoustic Fence boste v pisarni imeli tišino, tudi če ste v hrupnem prostoru.
Ostanite v stiku
Ni skrivnost, da zmanjšanje hrupa iz okolice poveča produktivnost. S hibridnim aktivnim odpravljanjem hrupa (ANC) se lahko zlahka izognete hrupu iz okolice. S tremi načini ANC lahko natančno prilagodite raven tišine na delovnem mestu.
Dolgotrajno udobje
Lahke slušalke Blackwire 8225 so izdelane iz vrhunskih materialov. Nastavitvene oznake in za 180° vrtljivi zvočniki omogočajo udobno prileganje po meri. Estetska zasnova in robusten videz vam bosta preprosto všeč.
Specifikacije
Audio | Zmanjševanje šuma in odmeva; dinamična optimizacija izenačevalnika |
---|---|
Certificirana programska oprema za sodelovanje | Povečanje |
Občutljivost (mikrofon) | -38 dBV/Pa |
Občutljivost (zvočnik) | 84 dB SPL (1 mW/1 cm) /-3 dB |
Dolžina kabla | 63 cm (od integriranega modula do slušalk); 149 cm (od USB do integriranega modula); 219 cm (od vseh USB do slušalk) |
Združljivost strojne opreme | Povežite se z računalnikom ali namiznim telefonom prek USB-A / USB Type-C |
Impedanca | 32 ohmov |
Združljivi operacijski sistemi | Windows 10; macOS |
Obračanje roke mikrofona | 280° |
Razmerje med signalom in šumom | >118 dB |
Pasovna širina mikrofona | 100 Hz do 10 kHz |
Pasovna širina zvočnika | 200 Hz do 6,8 kHz (glasovni način); 20 Hz do 20 kHz (medijski način) |
Programska oprema za upravljanje | Plantronics Hub (namizni računalnik) |
Posebne značilnosti | Certifikat UC; dve luči LED na zvočniku v stanju klica |
Tip mikrofona | Vsesmerni |
Velikost zvočnika | 32 mm |
Kaj je v škatli
Slušalke
Adapter iz USB tipa C v USB tipa A
Uporabniški priročnik
Prevozni kovček
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.