Slušalke Poly Blackwire C5220, 3,5 mm jack, USB-A, stereo
150,26 €
85,52 €
70,10 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
S serijo Blackwire 5200 lahko brez težav opravite naporen delovni dan. Ergonomska zasnova zagotavlja dolgotrajno udobje. Z enostavno povezljivostjo pa lahko ves dan delate na različnih napravah.
Uživajte v odličnem zvoku
Ko dobro slišite in vas drugi slišijo, opravite več dela. Zmanjšajte neizogibne motnje na delovnem mestu s slušalkami s praktičnimi funkcijami, kot so prilagodljive mehke slušalke, ki zagotavljajo pasivno odpravljanje šumov, in natančno nastavljen mikrofon, ki prikrije hrup okoliških pogovorov.
Uživajte v dolgotrajnem udobju
Vaša ušesa vam bodo hvaležna, še posebej po dolgih konferenčnih klicih. Te slušalke zagotavljajo največje udobje. Vse prilagodite svojemu načinu dela. Se morate premikati? Naglavne slušalke lahko zložite in jih preprosto prenašate v kovčku.
Specifikacije
Audio | Dinamična optimizacija izenačevalnika; opozorilo za dinamično utišanje zvoka; digitalna obdelava signalov (DSP); odpravljanje šumov (NC); stereo Hi-Fi |
---|---|
Barva | Črna |
Certificirana programska oprema za sodelovanje | Skype za podjetja; Microsoft Teams; Zoom; Cisco Jabber; certificiranje deluje s Chromebookom; Avaya |
Občutljivost (mikrofon) | -38 dBV/Pa |
Občutljivost (zvočnik) | 90 dB |
Dolžina kabla | 116 cm (od integriranega modula do slušalk); 94 cm (od USB do integriranega modula); 217 cm (od vseh USB do slušalk) |
Združljivost strojne opreme | Združljiv z računalniki prek USB, povezava z mobilnimi napravami in tabličnimi računalniki prek priključka 3,5 mm |
Združljivi operacijski sistemi | Windows 10; macOS |
Pasovna širina mikrofona | 100 Hz do 10 kHz |
Pasovna širina zvočnika | 200 Hz do 6,8 kHz (glasovni način); 20 Hz do 20 kHz (medijski način) |
Tip mikrofona | Stereo |
Vrsta povezave | Kabelski priključek USB tipa A; 3,5-milimetrski zvočni priključek |
Vrsta slušalk | Na ušesih (stereo) |
Velikost zvočnika | 28 mm |
Kaj je v škatli
Brezžične slušalke
Uvodni vodnik
Prenosni kovček
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.