Slušalke USB RAZER BlackShark V2 X, črne

- 7%

simbolična fotografija

Slušalke USB RAZER BlackShark V2 X, črne
Slušalke USB RAZER BlackShark V2 X, črne
Slušalke USB RAZER BlackShark V2 X, črne
Slušalke USB RAZER BlackShark V2 X, črne
Slušalke USB RAZER BlackShark V2 X, črne
Slušalke USB RAZER BlackShark V2 X, črne
številka artikla
3327835
OEM
RZ04-04570100-R3M1
Proizvajalec
Razer
Točke zvestobe: 4
0 ocen
Na zalogi 2 kos, 20.5.2024 že pri vas

87,82 €

81,54 €

66,84 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 80,07 €
Na zalogi 2 kos, 20.5.2024 že pri vas

81,54 €

87,82 €

66,84 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Slušalke USB RAZER BlackShark V2 X

Tehnične specifikacije

  • Frekvenca: 20 Hz - 20 kHz
  • Impedanca: 32 Ohmov (1 kHz)
  • Občutljivost: 98 dBSPL/mW, 1 kHz
  • Premer zvočnika: 50 mm
  • Vrsta zvočnika: Razer™ TriForce 50 mm gonilniki
  • Vrsta povezave: USB tipa A
  • Dolžina kabla: 2 m.
  • Teža: 240 g
  • Mikrofon: mikrofon Razer™ HyperClear z odpravljanjem šumov
  • Frekvenca mikrofona: 100 Hz - 10 kHz
  • Občutljivost mikrofona: -42 dB V/Pa,1 kHz
  • Prostorski zvok: samo v 64-bitnem sistemu Windows 10 (ali novejšem)

Podroben opis

RAZER BlackShark V2 X so žične slušalke z naprednim pasivnim odpravljanjem hrupa. Opremljene so z Razer™ TriForce 50 mm gonilniki, ki zagotavljajo bogate visoke tone, čiste srednje tone in močne nizke tone.

Slušalke so zaradi majhne teže in spominske pene v ušesnih nastavkih zasnovane za dolgotrajno udobje. Nastavki za ušesa v celoti pokrivajo ušesa in zagotavljajo odlično zvočno izolacijo.

Mikrofon Razer™ HyperClear zagotavlja izboljšano zajemanje glasu in odpravljanje šumov, kar je idealno za igranje iger ali komunikacijo v hrupnih okoljih.

RAZER BlackShark V2 X je združljiv z napravami s priključki tipa A in je idealen za PlayStation 4, PC in Xbox One.

Združljivost

Slušalke so združljive z napravami z vhodom tipa A.

Barva

Črna

Parametri

Vrsta slušalk
Vmesnik za slušalke
Lastnosti slušalk
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.