Slušalke za konzolo RAZER Kraken, modro-črne, 3,5 mm priključek, za igre
88,17 €
58,60 €
48,03 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Slušalke za konzolo RAZER Kraken
Barva: Modro-črna
Vrsta povezave: 3,5 mm priključek
Vrsta slušalk: žične
Vrsta uporabe: igre na srečo
Opis
Predstavljamo slušalke za konzolo RAZER Kraken. Te slušalke so zasnovane za intenzivno igranje iger in sprostitev doma. Zasnovane so tako, da zagotavljajo vrhunsko kakovost zvoka in dolgotrajno udobje.
Zvok
Slušalke zagotavljajo odlično čistost zvoka in globoke nizke tone za široko zvočno kuliso. Slišali boste vsako zvočno podrobnost, od mehkih korakov, ki se prikradejo za vami, do dramatičnih izbruhov.
Udobje
Slušalke so opremljene z oblazinjenim naglavnim trakom za dolgotrajno udobje. Okvir iz aluminija je lahek, prilagodljiv in izjemno vzdržljiv. Ušesne blazinice s hladilnim gelom zmanjšujejo kopičenje toplote.
Mikrofon
Konzolni mikrofon RAZER Kraken zajame vaš glas jasno in brez nepotrebnega hrupa iz ozadja. Vaši soigralci vas lahko vedno slišijo jasno in glasno.
Združljivost
Slušalke RAZER Kraken so združljive z računalniki PC, Mac, Xbox One, PS4, Nintendo Switch in mobilnimi napravami s 3,5-milimetrskim zvočnim priključkom.
Tehnične specifikacije
Slušalke
- Frekvenčni odziv: 12 Hz - 28 kHz
- Impedanca: 32 Ω @ 1 kHz
- Občutljivost (1 kHz): 109 dB
- Moč: 30 mW (največ)
- Gonilniki: 50 mm, z neodimovimi magneti
- Premer notranjega ušesa: 54 mm x 65 mm
- Vrsta priključka: analogni 3,5 mm
- Dolžina kabla: 1,3 m
- Teža: 322 g
Mikrofon
- Frekvenčni odziv: 100 Hz - 10 kHz
- Razmerje med signalom in šumom: > 60 dB
- Občutljivost (1 kHz): -45 ± 3 dB
Dimenzije in teža
Teža: 0,400 kg
Višina: 17,00 cm
Širina: 19,00 cm
Globina: 10,00 cm
Garancijski rok
Garancijski rok za slušalke za konzolo RAZER Kraken je 24 mesecev.
EAN: 8886419371984
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.