SM-A146 Galaxy A14 5G 4 64 Black SAMSUNG
223,92 €
181,46 €
148,74 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Samsung Galaxy A14 5G: zanesljiv in eleganten pametni telefon
Model: SM-A146 Galaxy A14 5G 4 64 Black
EAN: 8806094825381
Spoznajte Samsungov Galaxy A14 5G, ki bo presegel vsa vaša pričakovanja.
Oblikovanje
Minimalistična zasnova se ujema z izvirno zadnjo stranjo naprave.
Prikaz
6,6-palčni zaslon Infinity-V z natančno ločljivostjo FHD zagotavlja čudovit spekter barv v ostri in jasni izdaji.
Fotoaparat
Sistem objektivov Samsung Galaxy A14 5G vam pomaga posneti fotografije profesionalne kakovosti. Glavni objektiv s 50 MP zajame čudovite pokrajine v vrhunski kakovosti.
Napajanje
Kombinacija zmogljivega osemjedrnega procesorja in bliskovito hitrih omrežij 5G zagotavlja nemoteno delovanje naprave.
Spomin
Z Galaxy A14 5G in njegovim dodatnim virtualnim pomnilnikom z RAM Plus lahko pozabite na zakasnele odzive ali počasno odpiranje aplikacij.
Baterije
Galaxy A14 5G vas z do 2 dni trajajočo baterijo in izjemno hitrim 15W polnjenjem ne more ustaviti. Zmogljiva baterija s 5000 mAh vas podpira z neskončno močjo.
Tehnični parametri
- Diagonala: 6,6"
- Ločljivost zaslona: 2408 × 1080 px
- Procesor: MediaTek Dimensity 700
- Število procesorskih jeder: 8
- Frekvenca procesorja: 2,2 GHz
- Operacijski pomnilnik/pomnilnik RAM: 4 GB
- Notranji pomnilnik / ROM: 64 GB
- Kapaciteta baterije: 5 000 mAh
- DualSim: Da (nano nano)
- Reža za pomnilniško kartico: da
- Vrsta pomnilniške kartice: microSDXC (do 1 TB)
- Senzor prstnih odtisov: da
- Ločljivost fotoaparata: 50 2 2Mpx
- Ločljivost sprednje kamere: 13Mpx
- Barva: črna
- Višina: 167,7 mm
- Širina: 78 mm
- Globina: 9,1 mm
- Teža: 205 g
Vsebina paketa
- Samsung Galaxy A14 5G, 4GB/64GB, črna
- Polnilni kabel USB-C
- Uporabniški priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.