Spletna kamera TRUST GXT 1160 Vero Streaming Webcam

simbolična fotografija

Spletna kamera TRUST GXT 1160 Vero Streaming Webcam
Spletna kamera TRUST GXT 1160 Vero Streaming Webcam
Spletna kamera TRUST GXT 1160 Vero Streaming Webcam
Spletna kamera TRUST GXT 1160 Vero Streaming Webcam
Spletna kamera TRUST GXT 1160 Vero Streaming Webcam
številka artikla
3373311
OEM
22397
Proizvajalec
Trust
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

GXT 1160 VERO SPLETNA KAMERA ZA PRETAKANJE

Elegantna spletna kamera z ločljivostjo Full HD 1080p in vgrajenim mikrofonom; za pretakanje v popolni kakovosti slike

  • Spletna kamera visoke ločljivosti do 8 megapikslov (3840 x 2160)
  • Priročen vgrajen mikrofon, idealen za video klice
  • Idealno za spletno pretakanje prek storitev Twitch, Skype, YouTube itd.
  • Pametno stojalo z vgrajeno sponko, idealno za zaslone prenosnih računalnikov in ravne površine
  • Samodejno uravnoteženje beline: jasen videoposnetek v vseh svetlobnih pogojih
  • Fiksno ostrenje za jasne in ostre slike


TEHNIČNE SPECIFIKACIJE

SPLOŠNO
PN 22397
EAN 8713439223972
Vsebina paketa Spletna kamera Full HD
Uporabniški priročnik
Minimalne zahteve Priključek USB
Windows 10, 8, 7
Velikost izdelka (VxŠxG) 50 x 104 x 20
Teža izdelka (neto) 100 g
Garancija 2 leti
Vključite in igrajte Da
Potreben je voznik Ne
KONEKTIVNOST
Dolžina kabla glavni kabel 150 cm
Različica USB 2.0
AUDIO
Vgrajen mikrofon Da
FUNKCIJE
Vključno s programsko opremo Ne
OBRAZIŠČE
Sledenje obrazu Ne
Zaznavanje gibanja Ne
Režim zasebnosti Ne
Najvišja hitrost sličic na sekundo 30 sličic na sekundo
Vrsta poudarka fiksno ostrenje
Ločljivost videoposnetka 1920 x 1080
Gumb za drsenje Ne
Zorni kot 55 stopinj
Samodejno uravnoteženje beline Da
RAZSVETLJAVA
Na voljo je osvetlitev LED Ne
SENZOR
>Ločljivost senzorja 3840 x 2160
KOMPATIBILNOST
Združljive programske platforme Windows 10, Windows 8, Windows 7

.

Parametri

Barva
Globina
Teža
Širina
Višina
Maksimalna ločljivost videa (px)
Proizvajalci
Zorni kot

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.