Spletna kamera TRUST GXT 1160 Vero Streaming Webcam
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
GXT 1160 VERO SPLETNA KAMERA ZA PRETAKANJE
Elegantna spletna kamera z ločljivostjo Full HD 1080p in vgrajenim mikrofonom; za pretakanje v popolni kakovosti slike
- Spletna kamera visoke ločljivosti do 8 megapikslov (3840 x 2160)
- Priročen vgrajen mikrofon, idealen za video klice
- Idealno za spletno pretakanje prek storitev Twitch, Skype, YouTube itd.
- Pametno stojalo z vgrajeno sponko, idealno za zaslone prenosnih računalnikov in ravne površine
- Samodejno uravnoteženje beline: jasen videoposnetek v vseh svetlobnih pogojih
- Fiksno ostrenje za jasne in ostre slike
TEHNIČNE SPECIFIKACIJE
SPLOŠNO | |
PN | 22397 |
EAN | 8713439223972 |
Vsebina paketa | Spletna kamera Full HD Uporabniški priročnik |
Minimalne zahteve | Priključek USB Windows 10, 8, 7 |
Velikost izdelka (VxŠxG) | 50 x 104 x 20 |
Teža izdelka (neto) | 100 g |
Garancija | 2 leti |
Vključite in igrajte | Da |
Potreben je voznik | Ne |
KONEKTIVNOST | |
Dolžina kabla glavni kabel | 150 cm |
Različica USB | 2.0 |
AUDIO | |
Vgrajen mikrofon | Da |
FUNKCIJE | |
Vključno s programsko opremo | Ne |
OBRAZIŠČE | |
Sledenje obrazu | Ne |
Zaznavanje gibanja | Ne |
Režim zasebnosti | Ne |
Najvišja hitrost sličic na sekundo | 30 sličic na sekundo |
Vrsta poudarka | fiksno ostrenje |
Ločljivost videoposnetka | 1920 x 1080 |
Gumb za drsenje | Ne |
Zorni kot | 55 stopinj |
Samodejno uravnoteženje beline | Da |
RAZSVETLJAVA | |
Na voljo je osvetlitev LED | Ne |
SENZOR | |
>Ločljivost senzorja | 3840 x 2160 |
KOMPATIBILNOST | |
Združljive programske platforme | Windows 10, Windows 8, Windows 7 |
.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.