SRD 7200 B DAB /FM SENCOR

- 30%

simbolična fotografija

SRD 7200 B DAB /FM SENCOR
SRD 7200 B DAB /FM SENCOR
SRD 7200 B DAB /FM SENCOR
SRD 7200 B DAB /FM SENCOR
SRD 7200 B DAB /FM SENCOR
SRD 7200 B DAB /FM SENCOR
SRD 7200 B DAB /FM SENCOR
SRD 7200 B DAB /FM SENCOR
SRD 7200 B DAB /FM SENCOR
številka artikla
735056378
Proizvajalec
SENCOR
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi 10 kos, 9.5.2024 že pri vas

47,29 €

33,28 €

27,28 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 32,39 €
Na zalogi 10 kos, 9.5.2024 že pri vas

33,28 €

47,29 €

27,28 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

SENCOR SRD 7200 B DAB /FM

EAN: 8590669325535

Najvišja kakovost sprejema

Digitalni radio SENCOR SRD 7200 B DAB zagotavlja maksimalno kakovosten sprejem. Uglaševanje postaj je enostavno in samodejno.

Zvočna zmogljivost

Skupna izhodna moč (RMS) tega radijskega sprejemnika je 1 W. Frekvenčni odziv je od 84 Hz do 16 kHz, skupno harmonsko popačenje pa je L/P ≤ 10 % (1 kHz).

Prikaz

Radio je opremljen z zaslonom Dot-Matrix LCD z osvetlitvijo.

Sprejemanje signala

  • Sprejemnik DAB (digitalno oddajanje zvoka)
  • Radijski sprejemnik FM PLL
  • Sistem radijskih podatkov (RDS)
  • Prednastavitve postaj: 40 (20 DAB in 20 FM)
  • Teleskopska antena

Druge funkcije

Radio ima funkcije, kot so čas, budilka, samodejni izklop in samodejno posodabljanje časa. Ponuja tudi izhod za slušalke STEREO (3,5-milimetrski priključek).

Napajanje

Radio napaja vgrajena akumulatorska Li-Ion baterija s kapaciteto 800 mAh. Čas predvajanja je do 7 ur pri 50-odstotni glasnosti. Za napajanje lahko uporabite tudi 3,5-milimetrski priključek DC 5V.

Dimenzije in teža

Velikost radijskega sprejemnika je 125 x 27 x 73 mm, njegova teža pa 0,2 kg.

Dodatki

Radiu sta priložena napajalni kabel in priročnik z navodili.

Parametri

Vrsta blaga
FM tuner
DAB+
Znamka
Barva
Globina
Teža
Širina
Višina
Napajanje
Budilka
Časovni izklop
Izhod za slušalke
Število prednastavitev FM
Moč (RMS)

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.