SRD 7200 W DAB /FM SENCOR
47,29 €
33,28 €
27,28 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SENCOR SRD 7200 - Digitalni radio
Če želite poslušati svoje najljubše postaje v najvišji kakovosti, potrebujete SENCOR SRD 7200.
Sprejem DAB
Zagotavlja najvišjo kakovost sprejema postaj.
Samodejno nastavljanje
Za enostavno in priročno nastavljanje postaj.
Napajanje
Vgrajena baterija zagotavlja dolgotrajno poslušanje.
Zvok
SENCOR SRD 7200 zagotavlja izhodno moč 1 W RMS.
Frekvenčni odziv
84 Hz-16 kHz za širok razpon zvoka.
Harmonično popačenje
L/P ≤10 % (1 kHz) za čist zvok.
Prikaz
Dot-Matrix LCD-zaslon z osvetlitvijo ozadja za lažjo orientacijo.
Prejemanje
SENCOR SRD 7200 je opremljen s sprejemnikom DAB in FM PLL.
Sistem radijskih podatkov (RDS)
Za lažjo identifikacijo postaje.
Prednastavitve postaj
40 prednastavitev (20 DAB in 20 FM) za hitro preklapljanje.
Antena
Teleskopska antena za močan signal.
Druge funkcije
SENCOR SRD 7200 ponuja tudi čas, alarm in samodejni izklop.
Samodejne posodobitve časa
Za vedno natančen čas.
Izhod za slušalke
STEREO (3,5 mm vtič) za zasebno poslušanje.
Baterije
Vgrajena litij-ionska baterija za polnjenje s kapaciteto 800 mAh.
Čas predvajanja
Do 7 ur pri 50-odstotni glasnosti.
Napajanje
3,5-milimetrski priključek DC 5V.
Dimenzije in teža
Dimenzije: 125 x 27 x 73 mm. Teža: 0,2 kg.
Dodatki
Napajalni kabel in navodila za uporabo.
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.