Steuber Univerzalni silikonski pokrov, premer 24 / 26 / 28 cm
19,41 €
15,91 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Univerzalni stekleni pokrov je primeren za lonce in ponve treh različnih premerov. Ta stekleni pokrov lahko nadomesti tri različne ločene pokrove! Zaradi stopenjskega silikonskega oboda sta ponev in pokrov primerna za naslednje velikosti. Silikonski rob izolira tudi toploto v loncu, kar olajša kuhanje, vrenje in cvrtje hrane. Odvečna para pri kuhanju lahko uhaja skozi ventil za izpust pare, kar preprečuje prekuhavanje. Univerzalni pokrov ponve je izdelan iz prozornega stekla, zato lahko spremljate stopnjo pripravljenosti hrane v ponvi ali loncu. Pokrov lonca za juho je odporen na vročino, zato ga lahko brez težav operete v pomivalnem stroju. Plastični ročaj ostane hladen tudi med dolgotrajnim kuhanjem, zato lahko pokrov posode kadar koli premaknete.
Ključne lastnosti:
- Univerzalni pokrov je primeren za ponve in lonce s premerom 24 cm, 26 cm in 28 cm, saj ima stopnjevano silikonsko obrobo.
- Para lahko uhaja iz lonca skozi izpustni ventil, kar zmanjšuje tveganje prekuhavanja.
- Univerzalni pokrov za ponev Steuber je izdelan iz prozornega stekla in omogoča, da imate ves čas pregled nad hrano v ponvi ali loncu.
- Pokrov je odporen na toploto do 260 °C, plastični ročaj pa ostaja hladen in se ne segreva, univerzalnega pokrova pa se lahko brez zadržkov dotaknete in ga premikate.
Informacije o izdelku:
- Material: steklo, silikon
- Velikosti: 24 ; 36 ; 28 cm
- Teža: 0,65 kg
- Država porekla: Nemčija
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.