Stojalo DELL Micro Form Factor All-in-One - MFS22NO nazaj združljivo
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Dellovo stojalo Micro Form Factor All-in-One - MFS22NO
Organizirajte svoj delovni prostor z DELL MFS22NO.
To je stojalo za monitorje in namizne računalnike OptiPlex Micro Desktop.
Stojalo je opremljeno s sistemom za upravljanje kablov, ki zagotavlja čist delovni prostor.
Tehnične specifikacije
Vrsta izdelka: stojalo za monitor/namizno ploščo
Največja nosilnost: 5.806 kg
Najmanjša nosilnost: 2,2226 kg
Združljivost z velikostjo zaslona: 19"-27"
Barva: srebrna
Dimenzije: 10,83" x 8,66" x 15,16"
Značilnosti
- Vgrajeno upravljanje kablov
- VESA 100 x 100 mm
- Varnostna reža Kensington
- Nagib od -5° do 21°
- Dvosmerno vrtenje
- Vrtenje ±45°
- Višina nastavljiva v območju 150 mm
Združljivost
Stojalo je združljivo z naslednjimi modeli:
- Optiplex 3000 Mikro oblika
- Tanek odjemalec OptiPlex 3000
- Optiplex 5000 Mikro oblika
- Optiplex 7000 Mikro oblika
- Optiplex 7000 XE Mikro oblika
Garancija
Za izdelek je na voljo 3-letna omejena garancija.
Pišite na
Za tehnično podporo in druga vprašanja se obrnite na:
- Slovaška republika:
- Tehnična podpora DELL: 421 2 5750 83 03
- Dežurna telefonska linija DELL ProSupport: 421 2 5750 69 81
- DELL skrb za stranke: 421 2 5750 81 70
- Češka:
- Tehnična podpora DELL: 420 225 772 711
- DELL ProSupport Češka: 420 225 772 969
Za podrobnosti o izdelku obiščite proizvajalčevo spletno mesto:
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.