STS 6052BL SENCOR opekač kruha
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SENCOR STS 6052BL opekač kruha
Električni opekač kruha z vrhunskim kovinskim videzom.
Funkcije in lastnosti
Toaster ima 2 odprtini za opekanje z dolžino 135 mm.
Omogoča tri funkcije v eni:
- Ponovno segrevanje/ogrevanje (s svetlobnim indikatorjem)
- Takojšnja prekinitev delovanja pred iztekom nastavljenega časa
- Peka/odmrzovanje zamrznjenega peciva (s svetlobnim indikatorjem)
Primeren je za pripravo debelih in tankih hrenovk.
Tehnične specifikacije
Opekač je opremljen z elektronskim časovnikom z 9 stopnjami nastavitve intenzivnosti opekanja.
Po končanem opekanju/odmrzovanju se opekač samodejno izvleče in opekač se izklopi.
Funkcija samodejnega centriranja zagotavlja enakomerno segrevanje debelih in tankih hrenovk.
Funkcija High Lift omogoča enostavno odstranjevanje manjših kosov kruha.
Praktični podatki
Toaster je opremljen z izvlečno posodo za enostavno odstranjevanje drobtin.
Ima nedrseče nogice in prostor za shranjevanje napajalnega kabla.
Dolžina napajalnega kabla je 100 cm.
Tehnični parametri
Poraba električne energije opekača je 1 000 W.
Dimenzije (dolžina x globina x višina): 278 x 170 x 190 mm
Dimenzije z rešetko za peko (dolžina x globina x višina): 310 x 170 x 235 mm
Teža opekača je 1,3 kg.
Napetost in frekvenca: 220-240 V, 50/60 Hz
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.