Sušilni stroj INFINITY 27m VILEDA

simbolična fotografija

Sušilni stroj INFINITY 27m VILEDA
Sušilni stroj INFINITY 27m VILEDA
številka artikla
742002662
Proizvajalec
VILEDA
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Na zalogi 9 kos, 15.5.2024 že pri vas

79,90 €

65,49 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 76,57 €
Na zalogi 9 kos, 15.5.2024 že pri vas

79,90 €

65,49 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Sušilni stroj INFINITY 27m VILEDA

EAN izdelka: 4023103201972

Opis izdelka

Sušilni stroj za perilo INFINITY podjetja Vileda je odličen pomočnik v vsakem gospodinjstvu. Ponuja do 27 metrov sušilne površine.

Prilagodljivost in udobje

Zaradi raztegljivih osrednjih žic lahko sušilnik prilagodite svojim potrebam. Osrednje žice lahko podaljšate do 189 cm, kar je idealno za sušenje velikih predmetov, kot so rjuhe in namizni prti.

Optimizacija prostora

S stranskimi krili doseže sušilni stroj največjo dimenzijo do 257 cm, kar vam pomaga optimizirati prostor za sušenje.

Nosilec za majhna oblačila

Spodnje perilo in nogavice lahko posušite v priročnem majhnem držalu za oblačila.

Lažje likanje

Močne osrednje žice ne puščajo gub na perilu, kar olajša likanje.

Stabilnost in robustnost

Vzporedne kovinske noge sušilnika zagotavljajo dodatno stabilnost in robustnost. Posebni sklepi preprečujejo nenamerno zlaganje tudi med premikanjem.

Dimenzije

  • Dimenzije v razstavljenem stanju (š × d × v): 186-257 × 57 × 100 cm.
  • Razsežnosti zloženega (š × d × v): 57 × 12 × 117,5 cm.

Garancija in varnost

Sušilni stroj ima 3-letno garancijo in je bil testiran s strani TUV/GS.

Uporaba in shranjevanje

Sušilnik lahko uporabljate za sušenje perila na prostem, vendar priporočamo, da ga hranite v zaprtih prostorih (v suhem prostoru in na varnem pred sončno svetlobo).

Teža

Teža sušilnika je 5,4 kg, kar zagotavlja njegovo stabilnost tudi pri polni obremenitvi.

Parametri

Vrsta blaga
Znamka

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.