SVC 1038GR 3AAA sesalnik SENCOR
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SENCOR SVC 1038GR 3AAA - Sesalnik brez vrečke
EAN: 8590669303298
Značilnosti
Ciklonska tehnologija: zagotavlja dosledno delovanje.
Filter Clean Air Dual HEPA H13: zagotavlja vrhunsko filtriranje in je primeren za alergike.
Energetska učinkovitost: sesalnik ima najvišji razred energetske učinkovitosti.
Učinkovitost sesanja: najvišji razred učinkovitosti za sesanje trdih tal.
Učinkovitost filtriranja prahu: Najvišji razred učinkovitosti filtriranja prahu.
Tehnologija tišine: 75 dB(A) za tiho sesanje.
Pokritost: 314 m2 za najmanjše število zamenjav električnih vtičnic.
Akcijski radij: 10 m (dolžina kabla 7 m).
Kovinska teleskopska cev XL: z enostavno nastavitvijo ergonomske delovne višine.
Posoda za prah: 1 l.
Parkiranje: dodatke je mogoče parkirati v vodoravnem položaju sesalnika.
Mehka kolesa: za zaščito tal in tiho gibanje sesalnika.
Samodejno navijanje kabla: Za lažje shranjevanje.
Elektronski nadzor sesalne moči: Za prilagoditev potrebam uporabnika.
Univerzalna talna šoba: z raztegljivo krtačo.
Priložena dodatna oprema
- Telo sesalnika
- Cevi
- Teleskopska cev XL
- Kombinirana talna cev
- Dolga prilagodljiva šoba z režami
- Šoba za gramoz
- Gobica za oblazinjenje
- Priključek za krtačo
- Gobice za trda tla
- Krtača za prah
- Mini turbo krtača
- Posoda za prah
- Pokrov posode za prah
- Gumirana kolesa
- Sprednje kolesce
- Omrežni kabel
- Vhodni filter
- Predfiltri iz pene
- Izhodni filter
Tehnične specifikacije
Nazivna napetost: 220-240 V
Nazivna frekvenca: 50/60 Hz
Nazivna moč: 750 W
Zaščitni razred: II
Raven hrupa: 75 dB (A)
Dolžina napajalnega kabla: 7 m
Delovno območje: 10 m
Prostornina posode za prah: 1 l
Dimenzije: 38 x 28 x 25,5 cm
Teža: 4,75 kg
Nadomestni filter: 8590669304578 SVX 043HF filter set SVC 1035/38 SENCOR
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.