TAB M9 9 HD 4/64GB Wifi Arc. Grey LENOVO
144,50 €
118,44 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Lenovo Tab M9 - tablični računalnik za vso družino
Lenovo Tab M9 je popoln spremljevalec za zabavo z visokokakovostnim zvokom in sliko v kompaktni zasnovi.
Neverjeten zvok s tehnologijo Dolby Atmos
Uživajte v osupljivem prostorskem zvoku, ki bo vaši multimediji pričaral pravo vzdušje.
Delovanje platforme MediaTek Helio G80
8-jedrni procesor MediaTek Helio G80 in 4 GB pomnilnika RAM zagotavljata nemoteno brskanje po spletu in igranje iger.
Izjemno tanek in lahek
Tablica Lenovo Tab M9 meri 136,76 × 215,43 × 7,99 mm in tehta 344 g, zato je izjemno kompaktna in lahka.
Prijetna podoba
9-palčni zaslon IPS z ločljivostjo 1340 x 800 slikovnih pik in visoko svetilnostjo do 400 nitov zagotavlja odlično sliko pri vsaki svetlobi.
Pari fotoaparatov
Sprednja kamera z ločljivostjo 2 milijona slikovnih pik za konferenčne klice in zadnja kamera z ločljivostjo 8 milijonov slikovnih pik za fotografije ali videoposnetke visoke ločljivosti.
Ključne lastnosti
- Operacijski sistem: Android 12
- Procesor: MediaTek Helio G80, 8 jeder
- RAM: 4 GB
- Pomnilnik: 64 GB eMMC 5.1
- Podpora pomnilniških kartic do 128 GB FAT32 / do 2 TB exFAT
- Diagonala: 9"
- Ločljivost: 1340 × 800 IPS
- WiFi 802.11ac 1×1, Bluetooth 5.1
- USB-C, 3,5-milimetrski kombinirani zvočni vtič
- Kapaciteta baterije: 5 100 mAh
- Barva: Arctic Grey
Priložena sta prozorno ohišje in folija.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.