TechnoLine WS 9252 - Vremenska postaja
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TechnoLine WS 9252 - Vremenska postaja
Uvodni opis
TechnoLine WS 9252 je sodobna vremenska postaja z brezžičnim senzorjem.
Glavna enota
Ta postaja ima zaslon velikosti 64 x 124 mm. Velikost številk za čas je 25 mm, za temperaturo in relativno vlažnost pa 14 mm. Prikazovalnik se lahko za 5 sekund za kratek čas osvetli z modro barvo. Postaja prikazuje vrednosti notranje in zunanje temperature ter relativne vlažnosti. Temperatura se lahko prikaže v °C ali °F.
Vremenska napoved in druge funkcije
Postaja ponuja 4 animirane vremenske ikone (sončno, rahlo oblačno, oblačno, deževno). Vremenska napoved temelji na gibanju barometričnega tlaka. Postaja ima pomnilnik za najvišje in najnižje izmerjene vrednosti notranje in zunanje temperature ter relativne vlažnosti. Čas se nadzoruje z radijskim signalom DCF-77.
Brezžični senzor
Velikost zaslona brezžičnega senzorja TX108DTH je 18 x 18 mm, velikost številk pa 7,5 mm. Prikazuje temperaturo ali relativno vlažnost. Senzor je vodoodporen in ga je mogoče obesiti ali postaviti.
Parametri
- Merilno območje notranje temperature: od -40 °C do 70 °C (priporočeno območje od 0 °C do 45 °C)
- Območje zunanje temperature: -40 °C do 70 °C (priporočeno območje -20 °C do 55 °C)
- Območje merjenja relativne vlažnosti v zaprtih prostorih: od 20 do 90 %.
- Merilno območje zunanje RH: 20 % do 90 %
- Doseg signala brezžičnega senzorja: do 50 m na prostem
- Frekvenca prenosa brezžičnih senzorjev: 433 MHz
- Napajanje: 2 kosa 1,5 V baterij AA (niso vključene)
Dimenzije in teža
Glavna enota meri 140 x 100 x 47 mm in tehta 212 g brez baterij. Brezžični senzor meri 100 x 65 x 35 mm in tehta 76 g brez baterij.
Barva in lokacija
Glavna enota je črne barve in jo je mogoče vgraditi. Brezžični senzor je bele barve in ga je mogoče obesiti ali vgraditi.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.