TechToy Pametna žarnica RGB 6W E14 ZigBee komplet 3 kosov
30,16 €
20,24 €
16,59 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TechToy Pametna žarnica RGB 6W E14 ZigBee komplet 3 kosov
Pametna razsvetljava za vaš dom
S pametnimi žarnicami TechToy uživajte v udobju, varčnosti in vzdušju.
Barva in temperatura svetlobe po vašem okusu
Temperature žarnic so od 2 200 K do 6 500 K RGB CCT. Izberite barvo in temperaturo bele svetlobe po svojem okusu.
Protokol ZigBee za pametni dom
Žarnice uporabljajo napreden brezžični protokol ZigBee za povezavo z vašim pametnim domom.
Varčevanje z energijo
Žarnice so energijsko učinkovite, imajo nizko porabo energije in svetilnost od 345 do 806 lumnov.
Nadzor in avtomatizacija luči
Svoje luči lahko priročno upravljate prek aplikacije Tesla Smart in nastavite pametne scenarije za avtomatizacijo luči.
Tehnične specifikacije
- Proizvajalec: TechToy
- Vrsta razsvetljave: pametne žarnice
- Oblika: sveča
- Vtičnica: E14
- Energijski razred: G
- Barva svetlobe: RGB CCT
- Moč: 6 W
- Življenjska doba: 50000 ur
- Kromatičnost: 2200K - 6500K
- Svetlobni tok: 470 lm
- Poraba energije: 0,5 W (v stanju pripravljenosti), 6 W
- Napajanje: 200-240 V AC 50/60 Hz
- Delovna temperatura: od -20 do 50 °C
- Brezžično: ZigBee
- Aplikacija TESLA Smart za Google Android in Apple iOS
- Dimenzije: 37 x 106 mm
Vsebina paketa: 3x žarnica, priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.