Tenda TEF1118P-16-150W - PoE AT stikalo 135Watt, 17xRJ45 stikalo s 16x 10/100 Mbps PoE, 1x Gigabitna priključna povezava RJ45/SFP, brez ventilatorja, kovinsko

- 4%

simbolična fotografija

Tenda TEF1118P-16-150W - PoE AT stikalo 135Watt, 17xRJ45 stikalo s 16x 10/100 Mbps PoE, 1x Gigabitna priključna povezava RJ45/SFP, brez ventilatorja, kovinsko
številka artikla
AG967059
OEM
75011831
Proizvajalec
Tenda
Točke zvestobe: 5
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 17.5.2024 že pri vas

121,24 €

116,17 €

95,22 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 112,09 €
Na zalogi 1 kos, 17.5.2024 že pri vas

116,17 €

121,24 €

95,22 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Tenda TEF1118P-16-150W je 17-portno PoE stikalo z napajanjem PoE af/at. 16 priključkov 10/100 Mbps s PoE 802.3af/PoE 802.3at (skupaj 135 W) 1xCombo RJ45/SFP 100/1000 Mbps za Uplink. Za montažo v 19-palčno omaro, velikost stikala 13 palcev. Zaščita pred prenapetostjo 6 kV. Vključen češki, slovaški in poljski priročnik. Tehnični parametri Standardi in protokoli. Priključki: 16x 10/100Mbps RJ45 s samodejnim pogajanjem in PoE podpira standard IEEE802.3 at/af PoE, 1x Combo Uplink (1x RJ45 10/100/1000Mbps ali 1x SFP 100/1000Mbps) Skupna prepustnost: 7,2 Gb/s Velikost tabele z naslovi MAC: 4K Način preklapljanja: Store-And-Forward, Cut-Through Indikacija LED: 16x RJ45 Line/Activity PoE portov, 1x PoEmax - max PoE power, 1x Power, 1x RJ45 Uplink, 1x SFP Uplink Napajanje PoE: vrata od 1 do 16 podpirajo standardno napajanje IEEE802.3at/af (največja moč za posamezna vrata je 30 W), vrsta napajanja PoE je end-span (1245 , 3678- linijski par), skupaj 135 W za PoE Napajanje: 110 do 230 V, izmenični tok Poraba energije: 8 W (brez napajanja PoE), 150 W (s priključenimi napravami PoE, največ 135 W) Dimenzije: 294 mm x 178 mm x 44 mm (D*Š*G) Skupna največja moč PoE: 135 W Zaščita pred prenapetostjo: 6.000 V MTBF: 100.000 ur Delovna temperatura: 0oC ~ 40oC Vlaga: 10-90 % RH (brez kondenzacije) Certifikacija: FCC/CE/RoHS Opis izdelka Tenda TEF1118P-16-150W preklaplja podatke z uporabo 17 RJ45/SFP vrat, 16 10/100 Mbps vrat podpira PoE802.3af/at 1 Combo vrata za Uplink (bodisi 1xRJ45 10/100/1000 Mbps ali 1xSFP 100/1000 Mbps). Stikalo ima 6kV zaščito proti prenapetosti. Podpira preklapljanje vozlišč Store-and-Forward in Cut-throught. Polno dvosmerno krmiljenje pretoka 802.3x, polovično dvosmerno krmiljenje pretoka v načinu Back-Pressure. TEF1118P-16-150W je primeren za mala in srednje velika podjetja ter domove. CCTV / Standart / VLAN / stikalo v razširjenem načinu Tenda TEF1118P-16-150W vključuje stikalo za izbiro med štirimi načini: CCTV / Standart / VLAN / Extend mode. Način CCTV: Vrata od 1 do 8 podpirajo QoS, priporočljivo je, da so naslednja vrata Način Standart: V tem načinu deluje kot klasično stikalo, vsa vrata imajo samodejno prilagajanje, vsa vrata komunicirajo med seboj, hitrosti od vrat 1 do vrat 16 10/100 Mb/s, hitrost vrat G1 10/100/1000 Mb/s, hitrost vrat SFP1 100/1000 Mb/s. Način VLAN: V tem načinu so na vsakem portu PoE aktivne VLAN, tj. vsak port PoE komunicira samo z dvema portoma Uplink, ne pa tudi z drugimi porti PoE. To preprečuje širjenje velikih radiodifuznih oddaj in podtikanje DHCP. Način razširitve. Druga vrata kot v načinu Standart. Možnosti napajanja prek omrežja Ethernet (PoE) Vrata za napajanje z 802.3af (15,4 W) in 802.3at (30 W) PoE. Največja skupna moč 135 W na 16 priključkov PoE, uporabite za zunanje in notranje kamere IP, dostopne točke/usmerjevalnike, telefone IP itd. Največ 135 Wattov skupaj vsakič Vsebina paketa 1x Tenda TEF1118P-16-150W 1x priročnik za hitro namestitev (CZ, SK, PL, EN) 1x 230V napajalni kabel

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.