D-Link DMS-107/E 7-portno večigabitno stikalo brez upravljanja

- 2%

simbolična fotografija

D-Link DMS-107/E 7-portno večigabitno stikalo brez upravljanja
D-Link DMS-107/E 7-portno večigabitno stikalo brez upravljanja
D-Link DMS-107/E 7-portno večigabitno stikalo brez upravljanja
številka artikla
3385552
OEM
DMS-107/E
Proizvajalec
D-Link
Točke zvestobe: 6
0 ocen
Na zalogi 7 kos, v sredo že pri vas

127,82 €

125,50 €

102,87 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 122,94 €
Na zalogi 7 kos, v sredo že pri vas

125,50 €

127,82 €

102,87 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

D-Link DMS-107/E 7-portno večigabitno stikalo brez upravljanja

Splošni opis

DMS-107 je večgigabitno ethernetno stikalo. Zagotavlja izjemno hitre povezave z omrežno hrbtenico ali omrežno shrambo (NAS).

Združljivost z omrežjem Wi-Fi 6

Stikalo je pripravljeno za Wi-Fi 6. Prinaša večgigabitna vrata za največjo prepustnost in zmogljivost.

Optimizacija delovanja

IEEE 802.1p Quality of Service (QoS) na gigabitnih vratih samodejno organizira in daje prednost časovno občutljivim in kritičnim podatkom.

Priročnost namestitve

DMS-107 je naprava, ki jo je mogoče priključiti in uporabljati. Ne zahteva napredne tehnične konfiguracije.

Trajna zasnova

Zasnova brez ventilatorjev DMS-107 zagotavlja tiho delovanje, manjšo porabo energije in večjo zanesljivost.

Varčevanje z energijo

DMS-107 je zasnovan z mislijo na energetsko učinkovitost. Stikala samodejno zmanjšajo napajanje neaktivnih ali nepovezanih vrat.

Tehnične specifikacije

  • Tip: Začetek in zaključek: Neupravljan
  • Število priključkov: od 5 do 14 priključkov
  • Glavna vrsta vrat: 1000BASE-T Gigabit Ethernet
  • Vrsta priključkov za povezavo navzgor: 2,5GBASE-T Ethernet
  • Preklopna zmogljivost: 20 Gb/s
  • Brez ventilatorja: Da
  • 802.3az Podpora za energetsko učinkovit ethernet: da
  • Dejavnik oblike: namizni računalnik
  • Ohišje: kovinsko
  • Število čakalnih vrst QoS na vrata: 8 (samo gigabitna vrata)

Parametri

Maksimalno število vrat
10, 8
Upravljanje
Število vrat LAN
Hitrost prenosa LAN (Mbps)
Število vrat PoE Out
Število SFP+ vrat
Podprti standardi PoE
Ventilator
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.