THERMO WHIP 0,5L STEKLENICA ZA STEPENO SMETANO ISI
159,17 €
130,47 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
THERMO WHIP 0,5L STEKLENICA ZA STEPENO SMETANO ISI
Profesionalna steklenička za stepeno smetano za puhasto stepeno smetano, sladice, mousses, mousses, omake in kremne juhe.
Enostaven nadzor in doziranje
Postrežba je preprosta in priročna. Preprosto pritisnite na dozirno ročico in odmerite želeno količino vsebine.
Varnost in udobje
Glava metlice je opremljena z rdečim silikonskim nedrsečim robom za enostavno in varno uporabo.
Čistoča in higiena
Metlica je v celoti izdelana iz nerjavnega jekla, zato jo je mogoče pomivati v pomivalnem stroju (razen držala za steklenice) in ne povzroča trajnega neprijetnega vonja.
Profesionalna uporaba
Metlica je namenjena predvsem profesionalni uporabi v restavracijah, gostinstvu in na predstavitvenih dogodkih.
Izdelano v Avstriji
Popolnoma izdelan v Avstriji pri prvem proizvajalcu na svetu, podjetju iSi.
Značilnosti
- Steklenica iz nerjavnega jekla z dvojno toplotno izolacijo in poliranim zaključkom
- Glava iz nerjavečega jekla z vzvodom za natančno doziranje
- Silikonski nedrseči naglavni trak v rdeči barvi
- Sodoben videz
- Zasnovan predvsem za profesionalno uporabo
- Za hladno in vročo uporabo
- Ekološki izdelek za večkratno uporabo
- V skladu z zahtevami HACCP
Vsebina paketa
- Steklenica iz nerjavečega jekla z dvojno steno
- Glava iz nerjavečega jekla z dozirno ročico
- Šoba za okraševanje osnovna, rdeča
- Okrasna šoba tulipan, rdeča
- Šoba za okraševanje ravna, iz nerjavečega jekla
- Držalo za bombe, rdeče
- Pokrovček polnilnega ventila, nerjaveče jeklo
- Čopič za čiščenje
- Navodila za uporabo v češkem jeziku
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.