TomTom GO Expert Plus 6"
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TomTom GO Expert Plus 6" - Profesionalna navigacija za velika vozila
EAN: 636926106894
Splošni opis
TomTom GO Expert Plus je vrhunski navigacijski sistem, zasnovan za profesionalne voznike. Prinaša številne navigacijske funkcije za velika vozila in prilagaja poti dimenzijam vašega vozila.
Zaslon in upravljalni elementi
Zaslon visoke ločljivosti 1280 x 720 slikovnih pik zelo podrobno prikazuje pot. Glasovno upravljanje z ukazi omogoča varno delovanje na poti.
TomTom Prometni in hitrostni radarji
TomTom Traffic zagotavlja prometne informacije v živo in ponuja alternativne poti v primeru gostega prometa. Opozorila o radarjih za merjenje hitrosti poskrbijo za varnost in upoštevanje omejitev hitrosti.
Izogibanje območjem z nizkimi emisijami
Nova funkcija omogoča izogibanje območjem z nizkimi emisijami, kar je idealno za starejše tovornjake. Pot je načrtovana z upoštevanjem te možnosti.
Izboljšani vizualni napotki in hitre posodobitve
Celozaslonske animacije prikazujejo prihajajoča navodila za navigacijo. Hitre posodobitve zemljevidov in programske opreme so na voljo prek 5GHz Wi-Fi.
Prilagoditev videza in zmogljivosti
Z napravo TomTom GO Expert Plus lahko prilagodite videz zemljevida in druge funkcije svojim željam. Zaradi visoke računalniške zmogljivosti se naprava takoj odzove na vaš dotik.
Pokritost zemljevidov in jezikovna podpora
Zemljevidi pokrivajo veliko število držav po vsem svetu. Navigacija in glasovna navodila so na voljo v številnih jezikih, tudi v angleščini.
Tehnične specifikacije
- Ločljivost zaslona: 1280 x 720 slikovnih pik (visoka ločljivost)
- Notranji pomnilnik: 32 GB
- RAM: 2 GB
- Wi-Fi: 2,4 GHz in 5 GHz
- Bluetooth: Da:
- Glasovno upravljanje: da
Vsebina paketa
- Držalo Click-and-Drive
- Avtomobilski polnilnik
- Kabel USB-C
- Načrt namestitve
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.