Avto kamera MIO MiVue C312, LCD 2.0"
58,15 €
47,66 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
MIO MiVue C312 - kamera za nadzor vozila za vse situacije
Varnost na cesti je na prvem mestu. MIO MiVue C312 je tu, da poskrbi za vašo varnost.
Snemanje v ločljivosti Full HD
Podrobnosti so pomembne. S tem fotoaparatom boste vse posneli v ločljivosti 1080p pri 30 sličicah na sekundo.
Širok vidni kot
130° vidno polje. Izostrite vsako podrobnost na cesti.
Jasna slika tudi v slabih razmerah
Objektiv F2,2 zagotavlja jasno sliko tudi pri šibki svetlobi.
3-osni G-senzor
Zaznava spremembe smeri, preobremenitve in udarce. Vse, kar morate vedeti o vožnji.
Vrtljivi nosilec
Enostavno ga lahko zavrtite pod poljubnim kotom. Prilagodljivost je ključnega pomena.
Spomin
Podpora za kartico MicroSD™ do 64 GB. Prostor za vse vaše zapise.
Češka in slovaška lokalizacija
Intuitivno upravljanje v jeziku, ki ga razumete.
Majhna velikost, velika zmogljivost
Velikost 63,6 x 52,1 x 33,7 mm, teža 55 g. Majhen, a zmogljiv.
Vsebina paketa
- Kamera MiVue C312
- Dolg napajalni kabel za avtomobil
- Vrtljivo držalo za kozarec
- Navodila
Specifikacije
- Zaslon: 2"
- Ločljivost videoposnetka: Full HD 1080p / 30 sličic na sekundo
- F2.2
- Kot snemanja: 130°
- Pomnilnik: microSD, do 64 GB
- Območje delovne temperature: od -10° do 60° C
- Višina: 63,6 mm
- Širina: 52,1 mm
- Globina: 33,7 mm
- Teža: 55 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.