TomTom GO Expert Plus 7"
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TomTom GO Expert Plus 7"
EAN: 0636926106900
Ključne lastnosti
- Poti, prilagojene za velika vozila
- Obvestila o omejitvah v živo
- Velik zaslon na dotik HD
- Preizkušeni zemljevidi sveta TomTom
- Opozorila o prometu in radarjih TomTom
Nove funkcije
- Izboljšani vizualni znaki
- Shranjevanje profilov za več vozil
- Izogibanje območjem z nizkimi emisijami
- USB-C
Za poklicne voznike
TomTom GO Expert Plus je zasnovan tako, da poklicne voznike najučinkoviteje vodi do cilja.
Zaslon in glasovno upravljanje
6"/7" zaslon na dotik z najboljšo ločljivostjo na trgu in glasovnim upravljanjem za varno uporabo na poti.
Nastavitve profila vozila
TomTom GO Expert Plus vsako pot prilagodi meram vašega vozila.
TomTom Traffic
Informacije o prometu v živo, hitrejše alternativne poti, manj časa za vožnjo, manjši vpliv na okolje.
Izogibanje območjem z nizkimi emisijami
možnost, da se pri načrtovanju poti izognete območjem z nizkimi emisijami.
Izboljšani vizualni znaki
Privlačne animacije prikazujejo prihajajoča navodila za navigacijo.
Personalizacija
Možnost prilagajanja videza naprave svojim željam.
Hitro odzivanje in enostavna uporaba
Visoka računalniška zmogljivost za takojšen odziv na dotik in bolj intuitivno navigacijo.
Pokritost zemljevida
Vsebuje zemljevide z vsega sveta, vključno z Albanijo, Alžirijo, Andoro in številnimi drugimi državami.
Podprti jeziki
Podpora za številne jezike, vključno s češčino, bolgarščino, katalonščino, hrvaščino, danščino, nizozemščino in številnimi drugimi.
Tehnične specifikacije
- Ločljivost zaslona: 1280 x 800 slikovnih pik (visoka ločljivost)
- Notranji pomnilnik: 32 GB
- RAM: 2 GB
- Wi-Fi: 2,4 GHz in 5 GHz
- Bluetooth (za sprejemanje storitev TomTom)
- Glasovno upravljanje
- 3D stavbe
Vsebina paketa
- Držalo Click-and-Drive
- Avtomobilski polnilec
- Kabel USB-C
- Načrt namestitve
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.