TomTom GO Navigator 6"
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TomTom GO Navigator 6"
EAN: 636926106948
TomTom GO Navigator 6" je zanesljiv vodnik na poti.
Velik interaktivni 6-palčni zaslon
6-palčni zaslon na dotik za jasna navodila.
TomTom Traffic
Podrobna opozorila o prihajajočih zaporah, nesrečah in prometnih zastojih.
Opozorilo o radarjih za merjenje hitrosti
Vnaprej se seznanite z merilniki hitrosti na poti.
Svetovni zemljevidi TomTom
Zagotavljamo globalno pokritost s posodobitvami zemljevidov vsako četrtletje.
Posodobitve prek omrežja Wi-Fi
Posodabljajte zemljevide prek omrežja Wi-Fi, ne da bi za to potrebovali računalnik.
RouteBar™
Vse pomembne informacije o poti na enem mestu.
Glasovno upravljanje
Navigator TomTom GO lahko preprosto upravljate z glasom.
Prilagajanje navigacijske naprave
Spremenite barvo zemljevida, linijo poti in druge elemente po svojih željah.
Potovalna statistika
S funkcijo Trip Statistics (Statistika vožnje) si lahko ogledate svoj profil vožnje.
Glavne specifikacije
- Zaslon: 6" (15 cm)
- Ločljivost zaslona: 800 x 480 WVGA (109 PPI)
- Notranji pomnilnik: 16 GB
- Podpora pomnilniških kartic: da, micro SD (največ 32 GB)
- Bluetooth: Da:
- Wi-Fi: Da, 2,4 Ghz
- Posodabljanje zemljevidov TomTom prek omrežja Wi-Fi: Da
- Vodenje po voznem pasu: Da
- Glasovno upravljanje: da
- Opozarjanje na radarje za merjenje hitrosti: Da (1 leto)
- Dodatna aplikacija MyDrive: da
- Zemljevidi.
TomTom GO Navigator 6" je zanesljiv vodnik na poti.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.