Torba za NB NATEC Doberman 15,6", črna

simbolična fotografija

Torba za NB NATEC Doberman 15,6", črna
Torba za NB NATEC Doberman 15,6", črna
Torba za NB NATEC Doberman 15,6", črna
Torba za NB NATEC Doberman 15,6", črna
Torba za NB NATEC Doberman 15,6", črna
Torba za NB NATEC Doberman 15,6", črna
Torba za NB NATEC Doberman 15,6", črna
Torba za NB NATEC Doberman 15,6", črna
številka artikla
AH23100000232
OEM
NTO-0768
Proizvajalec
NATEC
0 ocen
Na zalogi 20 kos, v petek že pri vas

18,02 €

14,77 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 17,68 €
Na zalogi 20 kos, v petek že pri vas

18,02 €

14,77 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

NATEC Doberman 15,6" torba za prenosni računalnik, črna

EAN: 5901969402643

Elegantno in udobno

Sodobno oblikovanje s konservativnim pridihom. Idealen za poslovne sestanke in vsakodnevno nošenje.

Prostor za vse, kar potrebujete

Glavni predal za prenosni računalnik, drugi pa za polnilec, dokumente in manjše predmete.

Varnost na prvem mestu

Ojačan okvir z mehkim oblazinjenjem in trakom za pritrditev zagotavlja varnost prenosnega računalnika.

Praktični žepi

6 manjših mrežnih žepov za manjše predmete. Vse bo vedno na svojem mestu.

Udobje med potovanjem

Trak s sistemom vozička za pritrditev torbe na prtljažnik.

Značilnosti

  • Trpežen najlon 600D
  • Ramenski trak z ergonomskim oblazinjenjem
  • Primerno za prenosne računalnike do velikosti 15,6"
  • 1 predal za prenosni računalnik, 1 žep za manjše predmete
  • 6 manjših predalčkov za manjše predmete
  • Elegantna zasnova za vsako priložnost
  • Sistem vozičkov za pritrditev na prtljažnik

Specifikacije

  • Najlon 600D
  • Število glavnih komor: 1
  • Število dodatnih žepov: 1
  • Velikost združljivega prenosnega računalnika: 15,6"
  • Največja obremenitev: 6 kg
  • Notranje mere (ŠxVxG): 410 x 310 x 57 mm
  • Zunanje mere (ŠxVxG): 420 x 320 x 65 mm
  • Barva: črna
  • Ramenski trak: Da
  • Ergonomski ramenski pas: Da
  • Notranji trak za pritrditev prenosnega računalnika: Da:
  • Način zapiranja: zadrga
  • Garancija: 24 mesecev

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 50000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.