TP-Link Tapo RV30 - Robotski sesalnik in mop, Lidar
380,76 €
312,10 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TP-Link Tapo RV30 robotski sesalnik in mop
TP-Link Tapo RV30 je robotski sesalnik z vgrajenim mopom, s katerim lahko hitro in brez težav očistite celoten dom.
Ključne lastnosti
- Sesalnik in mop v enem
- LiDAR in žiroskopski sistem Dual Navi za kartiranje vesolja
- Načini čiščenja za vsako sobo
- 3 ure neprekinjenega čiščenja
- Samodejna vrnitev na polnilno postajo
- Večja sesalna moč pri prehodu na preprogo
- Upravljanje z glasom in aplikacijami
- Glasovna obvestila v realnem času
- 4 200Pa Hiper sesanje
Dvojni navigacijski sistem
LiDAR & Gyro Dual Navi bo v realnem času s 360-stopinjskim vidnim poljem kartiral vsak prostor v vašem domu. Natančen sistem kartiranja preprečuje večkratno čiščenje že očiščenega območja, deluje v temi in povečuje učinkovitost čiščenja.
360° vidno polje
Kartiranje območja 100 m2 v 8 minutah in informacije o lokaciji v realnem času.
Čiščenje po meri
Robotski sesalnik RV30 je opremljen z baterijo s 5000 mAh, ki omogoča 3 ure čiščenja z vsakim polnim polnjenjem. Če se baterija med čiščenjem izprazni, se sesalnik vrne na polnilno postajo in samodejno nadaljuje prekinjeno čiščenje.
Glasovno upravljanje
Združljivost z Google Assistantom in Amazon Alexo omogoča upravljanje sesalnika z glasovnimi ukazi.
Vsebina paketa
- Oprema - Robotski sesalnik
- Priključna postaja
- Napajalnik
- Komplet za pritrditev mopov
- (2) mop
- (2) Stranska krtača
- (2) filter HEPA
- Čopič za čiščenje
Tehnični parametri
Brezžične funkcije
- Standardi WiFi: 802.11n, 802.11b/g
- Vgrajen WiFi: Da
Priključki in vmesniki
Drugo: Bluetooth
Napajanje
- Kapaciteta baterije [mAh]: 5000
- Čas delovanja z enim polnjenjem [min]: 180
Fizične značilnosti
- Prostornina košare [L]: 0,35
- Prostornina posode za vodo [L]: 0,3
- Širina [mm]: 341
- Višina [mm]: 95
- Globina [mm]: 341
- Barva: bela
Splošno
Raven hrupa [dB]:55
Drugo
- Sesalna moč [Pa]: 4200
- Vrsta navigacije: Lidar, žiroskop
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.