TP-Link VIGI C230I Mini(2,8 mm) mini dome kamera, 3 MP, 2,8 mm

simbolična fotografija

TP-Link VIGI C230I Mini(2,8 mm) mini dome kamera, 3 MP, 2,8 mm
TP-Link VIGI C230I Mini(2,8 mm) mini dome kamera, 3 MP, 2,8 mm
TP-Link VIGI C230I Mini(2,8 mm) mini dome kamera, 3 MP, 2,8 mm
TP-Link VIGI C230I Mini(2,8 mm) mini dome kamera, 3 MP, 2,8 mm
TP-Link VIGI C230I Mini(2,8 mm) mini dome kamera, 3 MP, 2,8 mm
TP-Link VIGI C230I Mini(2,8 mm) mini dome kamera, 3 MP, 2,8 mm
TP-Link VIGI C230I Mini(2,8 mm) mini dome kamera, 3 MP, 2,8 mm
TP-Link VIGI C230I Mini(2,8 mm) mini dome kamera, 3 MP, 2,8 mm
TP-Link VIGI C230I Mini(2,8 mm) mini dome kamera, 3 MP, 2,8 mm
TP-Link VIGI C230I Mini(2,8 mm) mini dome kamera, 3 MP, 2,8 mm
TP-Link VIGI C230I Mini(2,8 mm) mini dome kamera, 3 MP, 2,8 mm
številka artikla
AG463988
OEM
VIGI C230I(2.8mm)
Proizvajalec
TP-Link
Točke zvestobe: 4
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Mini kamera s kupolo TP-Link VIGI C230I

TP-Link VIGI C230I(2,8 mm) je kupolasta kamera s 3 MP, zasnovana za zunanjo uporabo. Kamera je opremljena s fiksnim 2,8 mm objektivom in IR osvetlitvijo do razdalje 30 m.

Ključne lastnosti

  • Ločljivost 3 MP
  • Objektiv 2,8 mm, kot gledanja 98°
  • IR na razdalji 30 m
  • Podpora DWDR in 3D DNR
  • 10/100 Mbps LAN
  • IP67 IK10, odporno proti vandalizmu
  • Napajanje 802.3af PoE ali 12V DC priključek, največja poraba energije 5W
  • Reševanje oseb in vozil
  • Inteligentno zaznavanje

Tehnični parametri

  • Digitalni WDR
  • Fiksni objektiv 2,8 mm
  • IR osvetlitev do 30 m
  • Vidni kot 98°
  • Filter za zmanjšanje infrardeče svetlobe
  • Občutljivost senzorja 0,1 luksa
  • Slikovni senzor 1/2,8"
  • Ločljivost 3 MP
  • Največja ločljivost 2304 x 1296 px
  • Hitrost LAN 10/100Mbps
  • Napajanje prek PoE 802.3af ali priključka DC
  • Največja poraba energije 5 W
  • Stopnja zaščite IP67
  • Protivandal (zaščita pred udarci) IK10
  • Delovna temperatura -30 do 60 °C
  • Stiskanje videa H.264, H.265

Vsebina paketa

Oprema in pribor za montažo.

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.