TP X13s G1 13,3WUXGA/SC8280XP/32GB/1T/5G/W11P
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Lenovo ThinkPad X13s Gen 1
EAN: 196800248893
Operacijski sistem: Windows 11 Pro 64 češčina / slovaščina / angleščina
Procesor
Qualcomm Snapdragon 8cx Gen 3 (8C, 4x Kryo Prime 4x Kryo Gold @3,0 GHz)
Spomin
32 GB spajkanih LPDDR4x-4266
Število slotov (skupno/prosto):
1/0
Največja velikost:
32 GB
Trdi disk
SSD disk 1 TB M.2 2242 PCIe 4.0x4 NVMe Opal2
Razširitvene reže za trdi disk:
Ne
Optična mehanika:
Ne
Prikaz
13,3-palčni WUXGA (1920x1200) IPS z nizko porabo energije 400 nitov proti bleščanju
Grafična kartica
Vgrajen grafični procesor Qualcomm Adreno 690
Osvetljena tipkovnica
Da
Številčna tipkovnica:
Ne
Spletna kamera
IR in 5,0 MP MIPI z zaklopom e-kamere
Bralnik prstnih odtisov:
Da
Bralnik pametnih kartic:
Ne
Omrežje
Ne
Brezžična komunikacija
Qualcomm WCN6855 Wi-Fi 6E, 11ax, 2x2 BT5.2
WANN
Qualcomm Snapdragon X55 5G Sub-6 GHz Modem-RF sistem z vgrajeno eSIM
USB
2x USB-C 3.2 Gen 2 (podpira prenos podatkov, Power Delivery 3.0 in DisplayPort 1.4a)
Drugi priključki:
- 1x kombinirani priključek za slušalke/mikrofon (3,5 mm)
- 1x reža za kartico Nano-SIM
Bralnik pomnilniških kartic:
Ne
TPM 2.0:
Da
Baterije
vgrajenih 49,5 Wh
Napajanje
65W USB-C (3-pin)
Barva
Gromozanska črna barva
Material
Magnezij-aluminij (zgoraj), GFRP (spodaj)
Dimenzije
298,7 x 206,4 x 13,4 mm
Teža
1,06 kg
Garancija
3 leta
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.