TP X13s G1 13,3WUXGA/SC8280XP/32GB/1T/5G/W11P

simbolična fotografija

TP X13s G1 13,3WUXGA/SC8280XP/32GB/1T/5G/W11P
TP X13s G1 13,3WUXGA/SC8280XP/32GB/1T/5G/W11P
TP X13s G1 13,3WUXGA/SC8280XP/32GB/1T/5G/W11P
TP X13s G1 13,3WUXGA/SC8280XP/32GB/1T/5G/W11P
TP X13s G1 13,3WUXGA/SC8280XP/32GB/1T/5G/W11P
TP X13s G1 13,3WUXGA/SC8280XP/32GB/1T/5G/W11P
številka artikla
AHLNN21BX000ECKS
OEM
21BX000ECK
Proizvajalec
LENOVO
Točke zvestobe: 102
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Lenovo ThinkPad X13s Gen 1

EAN: 196800248893

Operacijski sistem: Windows 11 Pro 64 češčina / slovaščina / angleščina

Procesor

Qualcomm Snapdragon 8cx Gen 3 (8C, 4x Kryo Prime 4x Kryo Gold @3,0 GHz)

Spomin

32 GB spajkanih LPDDR4x-4266

Število slotov (skupno/prosto):

1/0

Največja velikost:

32 GB

Trdi disk

SSD disk 1 TB M.2 2242 PCIe 4.0x4 NVMe Opal2

Razširitvene reže za trdi disk:

Ne

Optična mehanika:

Ne

Prikaz

13,3-palčni WUXGA (1920x1200) IPS z nizko porabo energije 400 nitov proti bleščanju

Grafična kartica

Vgrajen grafični procesor Qualcomm Adreno 690

Osvetljena tipkovnica

Da

Številčna tipkovnica:

Ne

Spletna kamera

IR in 5,0 MP MIPI z zaklopom e-kamere

Bralnik prstnih odtisov:

Da

Bralnik pametnih kartic:

Ne

Omrežje

Ne

Brezžična komunikacija

Qualcomm WCN6855 Wi-Fi 6E, 11ax, 2x2 BT5.2

WANN

Qualcomm Snapdragon X55 5G Sub-6 GHz Modem-RF sistem z vgrajeno eSIM

USB

2x USB-C 3.2 Gen 2 (podpira prenos podatkov, Power Delivery 3.0 in DisplayPort 1.4a)

Drugi priključki:

  • 1x kombinirani priključek za slušalke/mikrofon (3,5 mm)
  • 1x reža za kartico Nano-SIM

Bralnik pomnilniških kartic:

Ne

TPM 2.0:

Da

Baterije

vgrajenih 49,5 Wh

Napajanje

65W USB-C (3-pin)

Barva

Gromozanska črna barva

Material

Magnezij-aluminij (zgoraj), GFRP (spodaj)

Dimenzije

298,7 x 206,4 x 13,4 mm

Teža

1,06 kg

Garancija

3 leta

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.