TRANSCEND Zunanji trdi disk 2, 5" USB 3.1 StoreJet 25H3P, 2TB, vijolične barve (odporen na udarce)

simbolična fotografija

TRANSCEND Zunanji trdi disk 2, 5
TRANSCEND Zunanji trdi disk 2, 5
TRANSCEND Zunanji trdi disk 2, 5
TRANSCEND Zunanji trdi disk 2, 5
TRANSCEND Zunanji trdi disk 2, 5
TRANSCEND Zunanji trdi disk 2, 5
številka artikla
3325429
OEM
TS2TSJ25H3P
Proizvajalec
Transcend
Točke zvestobe: 6
0 ocen
Na zalogi 17 kos, v petek že pri vas

122,52 €

100,43 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 121,06 €
Na zalogi 17 kos, v petek že pri vas

122,52 €

100,43 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

TRANSCEND Zunanji trdi disk 2, 5" USB 3.1 StoreJet 25H3P, 2TB, vijolična

EAN izdelka: 760557827009

Opis izdelka

Izjemen zunanji trdi disk TRANSCEND StoreJet 25H3P ima zmogljivost 2 TB za shranjevanje velikih količin podatkov.

Trajnost in oblikovanje

Pogon je zaščiten z vzdržljivim silikonskim ohišjem, ki izpolnjuje vojaške standarde za primer padca. Elegantna ultraprenosna zasnova v vijolični barvi.

Tehnične specifikacije

  • Vmesnik: superhitri USB 3.1, združljiv z USB 2.0
  • Velikost: 130,8 mm × 80,8 mm × 21,7 mm
  • Teža: 256 g
  • Delovna napetost: USB DC 5V
  • Delovna temperatura: od 5 °C do 55 °C
  • Medij za shranjevanje: 2,5-palčni trdi disk SATA
  • Certifikati: CE, FCC, BSMI

Udobje za uporabnika

Pogon omogoča preprosto delovanje po načelu "priključi in uporabljaj", gonilnikov ni treba namestiti. Napajanje poteka prek USB, zato ni potreben zunanji adapter.

Način varčevanja z energijo po 10 minutah neaktivnosti in gumb za samodejno varnostno kopiranje z enim dotikom za največje udobje.

V paketu je vključena programska oprema Transcend Elite za varnostno kopiranje in zaščito.

Garancija in podpora

Za izdelek je na voljo triletna omejena garancija.

Parametri

Vmesnik
Format
Velikost bufferja (v MB)
Vrsta diska
Poraba diska
Hladilnik diska
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.