TrueLife AIR Purifier P5 WiFi - čistilec zraka
257,13 €
210,76 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TrueLife AIR Purifier P5 WiFi - Čistilec zraka
TrueLife AIR Purifier P5 WiFi je vrhunski čistilec zraka z zmogljivostjo do 260 m3 na uro. Idealen je za prostore s površino 25-30 m2 in je opremljen s senzorjem prahu za samodejno zaznavanje umazanije.
6-kratno filtriranje za zdrav dom
Čistilec zraka TrueLife ponuja 6-kratno filtriranje, ki zajame do 99,9 % letečega prahu in očisti 93,5 % hlapnih organskih spojin. To omogoča kombinacija antibakterijskega filtra, filtra HEPA, ogljikovega filtra, katalitičnega filtra, UV-svetlobe in ionizacije.
UV-žarnica in ionizator za čistejši zrak
Sterilizacijska UV-žarnica in ionizator s tehnologijo IonTrue izboljšata kakovost zraka v vašem domu. UV-žarnica učinkovito uničuje mikrobe in viruse, ionizator pa povečuje koncentracijo negativnih ionov, ki pozitivno vplivajo na naše zdravje in psiho.
Pametno upravljanje in nizka raven hrupa
Čistilnik zraka TrueLife P5 WiFi lahko intuitivno upravljate prek zaslona na dotik ali mobilne aplikacije. Čistilec je tudi nizko hrupen, njegova minimalistična zasnova pa se prilega vsakemu domu.
Parametri Čistilnik zraka TrueLife P5 WiFi
- Zračna zmogljivost (CADR): 260 m3/h
- Priporočena velikost sobe: 25-30 m2
- Odpravljanje vonja: Da - ogljikov filter
- Raven hrupa: 30-55 dB
- Ionizator: da
- UV sterilizacija: da
- Časovnik: Da
- Senzor kakovosti zraka: Da, vključno s samodejnim prilagajanjem moči
- Senzor za prah: da
- Indikator umazanije: da - 4 barve (zelena, modra, rumena, rdeča)
- Indikator menjave filtra: Da: .
- Wi-Fi: Da - lahko ga upravljate prek mobilnega telefona
- Funkcije: nadzor moči, samodejni način, časovnik, nočni način
- Zaslon: Da - zaslon na dotik
- Varnost: otroška varnostna ključavnica
- Število filtracij: 6 - antibakterijska, HEPA, ogljikova, katalitična, UV svetloba, ionizacija
- Poraba energije: 48 W
- Teža: 5,2 kg
- Dimenzije: 295 × 295 × 606 mm
- Dodatna oprema: filter (življenjska doba 3600 ur), UV svetilka
Vsebina paketa
- 1× čistilec zraka
- 1× filter (že nameščen v čistilniku zraka)
- 1× hitri vodnik
- 1× varnostna navodila
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.