TrueLife AquaFloss Compact C300 Bela ustna prha
89,12 €
73,05 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TrueLife AquaFloss Compact C300 White - ustna prha
EAN: 8594175358926
Domov
TrueLife AquaFloss Compact C300 je idealen pripomoček za popolno ustno higieno. Odstranjuje do 99 % zobnih oblog in bakterij.
Značilnosti
- Tehnologija StreamTrue: Tok vode in zraka doseže tudi najmanjše prostore.
- Kompaktna oblika: idealna za potovanja, življenjska doba baterije do 14 dni.
- 5 načinov čiščenja: različne jakosti pritiska za individualne potrebe.
- Funkcija "naredi sam": prilagodite intenzivnost pritiska glede na svoje želje.
- 6 posebnih šob: Oblikovane za različne zobozdravstvene potrebe.
Prednosti
Ustna voda AquaFloss Compact C300 je enostavnejša in nežnejša od zobne nitke. Je enostavna za uporabo in zahteva minimalno vajo.
Oblikovanje in delovanje
Zaradi kompaktne zasnove ga je enostavno prenašati. Ustna prha je opremljena s časovnikom in funkcijo pomnilnika za zadnji uporabljeni način.
Preprečevanje zobnega kariesa in gingivitisa
Ustna prha odstrani do 99 % zobnih oblog ter zmanjša tveganje za nastanek zobne gnilobe in vnetja dlesni.
Parametri
- Življenjska doba baterije: 14 dni
- Načini: 5 (mehki, srednji, močan, pulzni, naredi sam)
- Časovnik: Da (2 minuti)
- Pomnilnik: da
- Dodatne glave: serija C (standardna, ortodontska, parodontalna, zobne obloge)
- Prostornina rezervoarja: 300 ml
- Polnjenje: kabel USB
- Razpon tlaka: 8-110 PSI
- Dimenzije: 63 × 304 × 68 mm (š x v x g)
- Teža: 239 g
- Vodoodpornost: IPX7
Vsebina paketa
- AquaFloss Compact C300 ustna prha
- Nadomestne šobe serije C - 3× standardne, 1× zobne obloge, 1× ortodontske, 1× parodontalne
- Kabel USB
- Ohišje za šobe
- Prevleka iz usnja
- Navodila
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.