TrueLife AquaFloss Station S600
113,56 €
93,08 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TrueLife AquaFloss Station S600: popolna nega zob
TrueLife AquaFloss Station S600 je ustna voda, ki revolucionarno spreminja način nege zob. S to ustno prho je čiščenje med zobmi lažje in nežnejše kot kdaj koli prej.
Tehnologija StreamTrue®
Uporablja inovativno tehnologijo StreamTrue®, ki lahko odstrani do 99 % zobnih oblog in zagotavlja popolno čiščenje, kot si ga lahko zamislite.
10 stopenj tlaka
Ustna prha ponuja 10 stopenj tlaka, ki jih lahko prilagodite svojim potrebam.
6 posebnih šob
TrueLife AquaFloss Station S600 je opremljena s šestimi posebnimi šobami za različne zobozdravstvene potrebe. Vsaka šoba ima svoj poseben namen in omogoča celovito nego zob.
Standardna šoba
Z njim odstranjujemo zobne obloge med zobmi in vzdolž linije dlesni.
Ortodontska šoba
Ortodontska šoba je zasnovana za odstranjevanje zobnih oblog z nosilcev in žic ortodontskega aparata ter drugih težko dostopnih mest.
Parodontalna šoba
S parodontalno šobo z gumijasto konico očistite parodontalne žepe.
Šoba za odstranjevanje zobnih oblog
Uporablja se za učinkovitejše odstranjevanje oblog okrog implantatov, kron in mostičkov.
Preprečevanje zobnega kariesa in gingivitisa
S to ustno prho boste zmanjšali tveganje za nastanek zobne gnilobe in vnetja dlesni. Šoba se vrti za 360 stopinj, da doseže tudi najmanjše prostore med zobmi.
Enostavna uporaba in upravljanje
TrueLife AquaFloss Station S600 je enostaven za uporabo. Intenzivnost pritiska nastavite na postaji in vklopite/izklopite čiščenje neposredno na ročaju.
Tehnični parametri
- Stopnje tlaka: 10
- Razpon tlaka: 30-125 PSI
- Časovnik: Da (3 minute)
- Dodatne glave: postaja (standardna, ortodontska, parodontalna, zobne obloge)
- Prostornina rezervoarja: 600 ml
- Napajanje.
- Dimenzije: 154 × 210 × 105 mm (Š × V × G)
- Teža: 741 g
- Vodoodpornost: IPX7
Vsebina paketa
- AquaFloss Station S600 ustna prha
- Nadomestna postaja za šobe - 3× standardna, 1× zobne obloge, 1× ortodontska, 1× parodontalna
- Navodila
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.