TrueLife SonicBrush Compact Duo
97,53 €
79,94 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TrueLife SonicBrush Compact Duo
Poskrbite za svetel in zdrav nasmeh z našim kompletom dveh soničnih ščetk TrueLife SonicBrush Compact Duo.
Ekskluzivna zobozdravstvena oskrba
Naš komplet vključuje dve sonični zobni ščetki, štiri glave zobnih ščetk, dva potovalna kovčka in dve polnilni bazi.
4 načini za popolno nego
Naše ščetke ponujajo 4 načine čiščenja za celovito nego ustne votline.
Čisto
Idealno za vsakodnevno uporabo.
Občutljivi
Odlično za občutljive zobe in dlesni.
Beljenje
Z njim boste dosegli bolj bel nasmeh.
Masaža
Zagotavlja prijetno masažo dlesni.
Sonična tehnologija za največjo čistočo
Naše glave ščetk nihajo s 35.000 gibi na minuto in tako učinkovito odstranjujejo zobne obloge in pigmentne madeže.
Samodejni časovnik za enakomerno čiščenje
Ščetke imajo vgrajen časovnik, ki vas vodi pri vsakem čiščenju.
Za vse vrste zob
V paketu najdete 4 standardne glave, ki so primerne za vse vrste zob.
Parametri izdelka
- Življenjska doba baterije: 30 dni
- Polnjenje: induktivno - prek polnilne postaje (220 V)
- Nadomestne glave (vključene): 2 2 kosa
- Časovnik: Da
- Dimenzije čopiča: 230 mm × 25 mm × 25 mm
- Teža čopiča: 88 g
- Dodatna oprema: nadomestne glave - Standard, Sensitive, Whiten; potovalni kovček; polnilna postaja
- Število oscilacij: do 35 000 oscilacij/min
- Načini: Clean, Sensitive, Massage, Whiten
- Vodoodpornost: IPX7
Vsebina paketa
- 2× TrueLife SonicBrush Compact
- 2× polnilna postaja
- 4× rezervne glave
- 2× potovalni kovček
- Uporabniški priročnik
- Varnostna navodila
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.