TrueLife SonicBrush Compact Pink
53,74 €
44,05 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TrueLife SonicBrush Compact Pink
EAN: 8594175359091
Domov
Za sijoč nasmeh in zdrave dlesni je tu SonicBrush Compact Pink. Sodobna sonična zobna ščetka, ki s tehnologijo SonicTrue® odstrani največ zobnih oblog.
4 načini čiščenja
Štirje načini čiščenja za popolno nego ustne votline. Clean za vsakodnevno uporabo, Sensitive za občutljive zobe in dlesni, Whiten za bolj bel nasmeh in Massage za masažo dlesni.
Zvočna tehnologija SonicTrue®
Visokofrekvenčno nihanje glave krtače do 70.000 gibov na minuto. Tehnologija SonicTrue® uničuje zobne obloge in pigmentne madeže ter je nežnejša do zobne sklenine.
Praktično za potovanja
Kompaktna velikost in potovalni kovček za enostavno prenašanje. Baterija zdrži do 30 dni, zato lahko polnilno stojalo ostane doma.
Celovita zobna higiena
V paketu so vključene 3 nadomestne glave različnih vrst. Standardna za običajno čiščenje, Sensitive za bolj občutljive zobe in Whiten za učinek beljenja.
Parametri
- Življenjska doba baterije: 30 dni (2 minuti 2-krat na dan)
- Polnjenje: brezžično induktivno iz podstavka
- Število gibov: do 70 000 gibov/min
- Načini: Clean, Sensitive, Massage, Whiten
- Časomer: 2 min (30s interval)
- Pomnilnik: da
- Dodatne glave: kompaktne (standardna, občutljiva, bela)
- Dimenzije čopiča: 2,5 cm × 17,0 cm × 2,5 cm (Š × V × G)
- Teža čopiča: 100 g
- Teža čopiča s podstavkom: 166 g
- Vodoodpornost: IPX7
Vsebina paketa
- Sonična ščetka SonicBrush Compact Pink
- 3× kompaktne glave - standardna, občutljiva, bela
- Polnilna postaja s kablom USB
- Potovalni kovček
- Navodila
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.