TrueLife SonicBrush GL UV
128,25 €
105,12 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TrueLife SonicBrush GL UV
Premium sonična zobna ščetka z učinkovitim UV sterilizatorjem in potovalnim kovčkom.
Visoka zmogljivost
TrueLife SonicBrush GL UV omogoča do 80.000 čistilnih gibov na minuto.
Elegantno steklo za polnjenje
Steklo za polnjenje daje ščetki energijo, poleg tega pa je tudi eleganten dodatek kopalnici.
UV sterilizator
Učinkovito razkužuje ščetko in uniči do 99,9 % bakterij.
Kompakten in prenosen
Zaradi potovalnega kovčka lahko zobno ščetko vzamete s seboj, kamor koli greste.
Čisti in uničuje zobne obloge
Sonična tehnologija učinkovito odstranjuje zobne obloge in je nežna do zobne sklenine.
Bogata dodatna oprema
- 4 rezervne glave
- Polnilno steklo
- UV sterilizator
- Potovalni kovček
Zvočna tehnologija SonicTrue
Ščetka deluje na podlagi oscilacije in vibracij ter odstrani največ zobnih oblog.
4 optimizirani načini čiščenja
Načine čiščenja lahko prilagodite svojim potrebam.
Samodejni časovnik
2-minutni časovnik za vas meri pravilen čas čiščenja.
30 dni z enim polnjenjem
SonicBrush GL UV z enim polnjenjem zdrži do 30 dni uporabe.
Vodoodporna zasnova
Ščetka je vodoodporna zaradi zaščite IPX7.
Parametri TrueLife SonicBrush GL UV
- Življenjska doba baterije: do 30 dni
- Polnjenje: induktivno s posodo za polnjenje (220 V)
- Število gibov: 80 000 gibov/min
- Načini: Clean, Sensitive, Massage, Whiten
- Časovnik: Da
- UV sterilizacija: da
- Dimenzije čopiča: 75 mm × 270 mm × 75 mm
- Teža čopiča: 120 g
- Vodoodpornost: IPX7
Vsebina paketa
- Telo čopiča
- 4× standardna glava
- Steklo
- Podstavek za polnjenje
- Potovalni kovček
- Sterilizator TrueLife SonicBrush UV
- Priročnik in varnostna navodila
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.