TRUST Gamepad GXT 540 za PC in PS3, USB
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Trust GXT 540 Žična igralna ploščad
Uživajte v dogajanju na namiznem ali prenosnem računalniku in sistemu PlayStation 3. Igralna ploščad Trust GXT 540 zagotavlja zabavo in udobje na katerikoli platformi.
Ergonomska zasnova
GXT 540 je zaradi svoje udobne zasnove zasnovan za dolgotrajno in intenzivno igranje. Uživajte v urah igranja: zaradi varčne zasnove in gumijastega ročaja se igralna ploščica dobro prilega vašim rokam.
Vseh 13 gumbov in dve analogni palici, vključno z D-padom, so razporejeni idealno za dolge ure igranja. Žična igralna ploščica je opremljena s trimetrskim kablom s priključkom USB.
Popolna podpora za igranje iger
To ni odvisno od igre ali naprave, v kateri igrate. Igralna ploščica GXT 540 je primerna za vse igre. Z vhodom X in gumbom za neposredni vnos igralna ploščica GXT 540 zagotavlja popolno podporo pri igranju iger.
Uživajte v krmiljenju streljanja, občutljivem na pritisk, in analognih stranskih gumbih na sistemu PlayStation 3. Ali pa igrajte na prenosnem ali namiznem računalniku kot še nikoli prej.
Osnovne značilnosti
- 3 m kabla
- 13 gumbov, 2 joysticka in D-pad
- Sprožilci in gumbi, občutljivi na pritisk (samo za konzole PS3)
- Gumijasta površina zagotavlja zelo trden oprijem
- Indikatorji in gumb Domov na daljinskem upravljalniku
- Stikalo X-Input/DirectInput za popolno podporo pri igranju iger
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.