Thrustmaster Ferrari F1 dodatni volan za T300/T500/TX Ferrari 458 Italia (4160571)
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Ferrari 458 Italia
Komplet volana in pedal je bil izdelan kot natančna replika volana iz avtomobila Ferrari 458 Italia, tako da lahko doživite izkušnjo vožnje, kot da bi sedeli v avtomobilu. Na primer, v igri Forza Motorsport 4 dirkajte z največjim možnim realizmom.
Levo, desno
Za najboljši nadzor je volan gumiran, da vam ne drsi pod rokami, zato lahko z največjo lahkoto prevozite vsak ovinek. Volan je mogoče zasukati do 270° in ima velik premer 28 cm za še večjo realističnost.
Zavora, plin
Kakšen volan bi bil, če ne bi imel tudi pedal? Na tem kompletu so še posebej smešne. Izdelani so pod natančnim kotom, kot bi ga našli v Ferrariju 458 Italia. Poleg tega ima zavorni pedal magnetni upor za še boljšo izkušnjo.
Prestavljanje in upravljanje
Sekvenčni menjalnik, nameščen na volanu, je kovinski in oblikovan v slogu Ferrari GT. Za upravljanje je na voljo tudi 8 gumbov in osemsmerna D-ploščica z napisom ENGINE START.
Manettino
Nastavitve igre lahko spreminjate neposredno med dirko. Z večnamenskim vmesnikom Manettino lahko na primer med dirkanjem zamenjate kamero za ogled. Po spremembi nastavitev se stikalo vedno vrne v prvotni položaj.
Stabilna pritrditev
Volan Thrustmaster Ferrari 458 Italia se brez težav pritrdi na vsako mizo. Trdna pritrditev bo še izboljšala izkušnjo vožnje.
Združljiv z napravama XBOX 360 in PC
Tekmujte s svojo igralno konzolo XBOX360 kot še nikoli prej. Volan je združljiv z vsemi igrami za XBOX360, z računalnikom pa ga lahko povežete tudi prek vrat USB 2.0. Za uporabnike sistemov Microsoft Windows Vista in 7 naprava deluje takoj po vzpostavitvi povezave, uporabniki Microsoft Windows XP pa morajo prenesti ustrezne gonilnike.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.