TRUST GXT 498 FORTA PS5 Gaming Headset - licenca Sony - črna
64,37 €
57,49 €
47,12 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Slušalke TRUST GXT 498 FORTA PS5, črne
Zmogljive igralne slušalke iz recikliranih materialov - uradno licencirane za PS5™
Licenca za zmago
Uživajte v najboljši igralni izkušnji s slušalkami Forta z uradno licenco za konzole PS5™. Ne le, da je zasnovana tako, da odlično deluje z vašo konzolo PlayStation, ampak se bo tudi odlično prilegala. Odlično.
Čista, zelena igralna naprava
Z novimi slušalkami rešite planet v navidezni resničnosti in resničnem življenju. Izdelane so iz 85-odstotno reciklirane plastike, zato so v igri odlične, hkrati pa pomagajo preprečevati podnebne spremembe.
Dobro počutje
Poslovite se od slušalk, ki izčrpavajo možgane. Z oblazinjenim naglavnim trakom, gibljivimi ušesnimi nastavki in trpežnimi mehkimi slušalkami se boste počutili tako dobro kot ob prvi zmagi.
Specifikacije
Specifikacije | |
---|---|
Vrsta povezave | Ožičeni |
Vrsta priključka | 3,5 mm |
Dolžina kabla | 120 cm |
Audio | |
Reprodukcija zvoka | Stereo |
Zvočni kanali | 2.0 |
Frekvenčni odziv | 20 Hz - 20 000 Hz |
Impedanca | 32 Ohm |
Občutljivost | 90 dB |
Raven zvočnega tlaka | 100 dB |
Mikrofon | |
Tip senzorja mikrofon | Electret |
Vzorec zbirke | Vsesmerni |
Frekvenčni odziv mikrofona | 100 Hz - 17.000 Hz |
Odprava odmeva | Da |
Velikost in teža | |
Teža | 253 g |
Velikost | 83 x 165 x 205 mm |
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.