UMAX U-Box J42 Nano Ultrakompaktni zmogljivi mikroračunalnik z 8 GB RAM za ustvarjalne uporabnike
176,25 €
144,47 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Zasnovan za svobodo in ustvarjalnost z 8 GB pomnilnika RAM in dimenzijami 6x6x6 cm Umax U-Box Nano je izjemno kompakten in varčen mikroračunalnik, ki lahko deluje kot domači in pisarniški računalnik ali zmogljiv multimedijski center. Opremljen je z izhodom HDMI za priključitev monitorja ali televizorja in vrati USB 3.0 za priključitev zunanjih naprav. Za povezovanje v računalniško omrežje ponuja vrata GBit LAN in dvojni AC Wifi. U-Box Nano smo že zasnovali z 8 GB pomnilnika RAM za hitro in nemoteno delovanje. Ponuja režo M.2 SSD 2242, v katero lahko kupec namesti pomnilnik po svojih željah. Prav tako U-Box Nano ni opremljen z operacijskim sistemom, kar uporabnikom omogoča, da svobodno uresničujejo svojo ustvarjalnost. Zmogljiv procesor Intel Celeron J4125 (osvežitev Gemini Lake) Srce računalnika je najnovejši procesor Intel Celeron J4125 iz družine Gemini Lake, ki je izdelan po 14 nm postopku in ga dopolnjuje Intelova grafika 9. generacije, znana iz procesorjev Skylake. Operacijski pomnilnik DDR4 je velik 8 GB. Po meri vgrajen pomnilnik SSD s kapaciteto do 512 GB bo skupaj s procesorjem omogočil nemoteno in učinkovito delovanje računalnika. Kot večpredstavnostna naprava lahko obdeluje ločljivost 4K in vse video formate. Operacijski sistem: Operacijski sistem: brez operacijskega sistema Združljiv z operacijskim sistemom Windows 10 / 11 Procesor: Intel Celeron J4125 (Gemini Lake Refresh) 2 GHz (največ 2,7 GHz) TDP 10 W Grafična oprema: Intel UHD Graphics 600 POMNILNIK RAM: 8 GB DDR4 Pomnilnik: M.2 SATA SSD (2242) Video izhod: Video: 1 x HDMI 2.0 Povezljivost: WiFi 802.11ac/b/g/n Bluetooth 4.0 LAN 10/100/1000 Izhod zvoka Vhodi USB: 2 x USB 3.0 Reža za mikro SD: Da: Velikost: 63 x 63 x 58 Teža: 200 g Vsebina paketa: Umax U-Box Nano Napajalnik USB-C 12V/2A Kabel HDMI Priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.