NOCTUA NH-D15 - CPU hladilnik

simbolična fotografija

NOCTUA NH-D15 - CPU hladilnik
NOCTUA NH-D15 - CPU hladilnik
NOCTUA NH-D15 - CPU hladilnik
NOCTUA NH-D15 - CPU hladilnik
številka artikla
3917168
OEM
NH-D15
Proizvajalec
Noctua
Točke zvestobe: 6
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 16.5.2024 že pri vas

129,00 €

128,61 €

105,42 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 124,43 €
Na zalogi 1 kos, 16.5.2024 že pri vas

128,61 €

129,00 €

105,42 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

NOCTUA NH-D15 - CPU hladilnik

EAN: 4716123315360

Opis izdelka

NOCTUA NH-D15 je vrhunski procesorski hladilnik avstrijskega proizvajalca Noctua. Namenjen je procesorjem Intel in AMD. Zaradi asimetrične zasnove in dveh tihih ventilatorjev je eden najboljših zračno hlajenih procesorskih hladilnikov na trgu.

Specifikacije

Višina (brez ventilatorja): 165 mm

Širina (brez ventilatorja): 150 mm

Globina (brez ventilatorja): 135 mm

Teža (brez ventilatorja): 1000 g

Teža (z ventilatorjem): 1320 g

Material: baker (osnova in toplotne cevi), aluminij (rebra hladilnika), spajkani spoji in ponikljanje

Združljivost

Intel LGA115x (LGA1150, LGA1155, LGA1156, LGA 1200), LGA1700, LGA2011 in AMD (AM4) (AM3( ), AM2( ), FM1, FM2( )).

Sestavni deli paketa

  • 2x vrhunski ventilator NF-A15 PWM
  • 2x adapter za nizki hrup (L.N.A.)
  • Y-kabel
  • NT-H1 visoko zmogljiva toplotno prevodna pasta
  • Montažni komplet SecuFirm2™
  • Noctua nalepka za kovinsko ohišje

Specifikacije ventilatorja

Model: 2x Noctua NF-A15 PWM

Nosilec: SSO2

Največja hitrost: 1500 vrtljajev na minuto

Največja hitrost z napravo L.N.A.: 1200 vrtljajev na minuto

Najmanjša hitrost (PWM): 300 vrtljajev na minuto

Največji pretok zraka: 140,2 m3/h

Največji pretok zraka z napravo L.N.A.: 115,5 m3/h

Največja raven hrupa: 24,6 dB(A)

Največja raven hrupa z L.N.A.: 19,2 dB(A)

Poraba energije: 1,56 W

Razpon napetosti: 12 V

MTBF: > 150.000 ur

Garancija

6 let od proizvajalca

Parametri

Vrsta hladilnika
Uporabljeni hladilniki
Barva osvetlitve ozadja
Priključek za napajanje
Velikost ventilatorja

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.