VERBATIM Zunanji trdi disk 2,5" 2TB, Executive Fingerprint Secure, USB 3.2 Gen 1 / USB-C, siv
147,58 €
120,97 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
VERBATIM Zunanji trdi disk 2,5" 2TB, Executive Fingerprint Secure
Ekskluzivni Verbatimov zunanji trdi disk Executive z zaščito s prstnim odtisom. Disk se ponaša z vrhunskim 256-bitnim strojnim šifriranjem AES in vgrajenim prepoznavanjem prstnih odtisov.
Varnost na prvem mestu
Vgrajen čitalnik prstnih odtisov nepooblaščenim uporabnikom preprečuje dostop do podatkov na disku. Omogoča shranjevanje in prenos zaupnih podatkov, hkrati pa jih ščiti pred izgubo ali hekerskim napadom.
Strojno šifriranje
256-bitno strojno šifriranje AES v realnem času brez težav šifrira vse podatke na disku.
Dostop s prstnimi odtisi
Omogoča dostop samo pooblaščenim uporabnikom.
Zmogljivost uporabnika
Omogoča do osem pooblaščenih uporabnikov in enega skrbnika (z geslom).
Vmesnik USB visoke hitrosti
Podpira hitri USB (5 Gb/s).
Elegantna zasnova
Elegantna aluminijasta zasnova in prefinjen videz.
Združljivost z računalnikoma PC in Mac
Disk je združljiv z računalnikoma PC in Mac.
Programska oprema za varnostno kopiranje Nero
Vključena je programska oprema za varnostno kopiranje Nero.
Tehnične specifikacije
- Teža izdelka: 173 gramov
- Dimenzije izdelka (d x š x v): 132,2 x 78 x 16 mm
- Teža paketa: 254 gramov
- Dimenzije paketa (v x š x g): 155 x 100 x 34,5 mm
- Specifikacije: Windows 10, 8, 7, Mac OS X 10.6 ali novejši, USB 3.2 Gen 1
Vsebina paketa
- prenosni trdi disk
- Kabel USB-C z USB-A
- Adapter iz USB-A v USB-C
- Programska oprema Nero Backup (podpira samo operacijski sistem Windows)
- Programska oprema za formatiranje (samo Windows)
- Kratek uvodni vodnik
- Uporabniški priročnik (prednameščen)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.