Viking power bank NF130W z izhodom 220 V, 64000 mAh, črna
265,91 €
261,59 €
214,42 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Viking Power Bank NF130W
Ekskluzivno na trgu: Viking NF130W, kompakten in lahek baterijski generator.
Tehnologija hitrega polnjenja
Podpora za tehnologijo Qualcomm QC 3.0. Idealno za polnjenje zmogljivih prenosnikov in računalnikov Macbook.
Čisti sinusni val izmeničnega toka
Idealna naprava za napajanje občutljivih ali zahtevnih el. naprav in opreme.
Zaščita
Zaščita pred kratkim stikom, preobremenitvijo, prenapetostjo, ekstremnim praznjenjem itd.
Prenosni in inovativni
Idealen za dejavnosti v zaprtih prostorih in na prostem. Polnite vse svoje elektronske naprave, kjerkoli ste.
Napajanje
130 vatov električne energije iz 130W izmeničnega sinusnega pretvornika.
Priključki
- USB-C z izhodom do 12 V
- 2 x vrata USB QC3.0 s podporo za hitro polnjenje max. 12V 3A
Polnjenje
Varno, hitro in enostavno s priloženim polnilnim transformatorjem.
Prikazovalnik LED
Vgrajen zaslon LED za pregled trenutne zmogljivosti generatorja.
Tehnične specifikacije
- Kapaciteta baterije: 64000 mAh / 3,7 V / 237 Wh
- Napajanje z izmeničnim tokom: 230V/50Hz/130W
- Baterija: Li-Polimer
- Dimenzije: 220*151*40 mm
- Teža: 1775 g
- 2x izhod USB 3.0: 5V/9V/12V 3A
- Izhod USB TYPE-C: 5V/9V/12V 3A
- Polnilna napetost: 19 V / 2 A
- Najmanjše število polnjenj: 700x
- Čas polnjenja: približno 8-10 ur
- Material: konstrukcija iz aluminijeve zlitine
Zaščita
- Zaščita pred prekomernim polnjenjem
- Zaščita pred prekomernim tokom
- Zaščita pred prenapetostjo
- Zaščita pred kratkim stikom
- Toplotna zaščita
- Zaščita pred spontanim praznjenjem
- Zaščita pred nevarnim praznjenjem
- Samodejni nadzor polnilnega toka in napetosti
Naprava VIKING NF130W je zasnovana za napajanje naprav z zaščitnim razredom II (dvojna izolacija).
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.