Viking power bank PN-961PD, QC3.0, 10000 mAh, črna
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Viking Power Bank PN-961
Zmogljivost: 10000 mAh
Barva: črna
Opis izdelka
Zanesljiva in spremenljiva banka energije Viking PN-961 je najboljši rezervni vir energije na svetu.
Njegova dejanska zmogljivost 10000 mAh je idealen kompromis med številom polnjenj, težo in vsakodnevno uporabo.
Zadostuje za polnjenje vseh vaših naprav, kot so mobilni telefoni, tablični računalniki, bralniki knjig, GPS, svetilke, fotoaparati in številne druge naprave, v stanju pripravljenosti.
Izhodna vrata USB
Z dvema izhodnima priključkoma USB lahko hkrati priključite do dve različni napravi!
Eden od izhodov USB podpira tudi hitro polnjenje QUALCOM QC3.0 max 12V (18W)!
Vhodni priključki
Zaradi treh vhodnih priključkov lahko napajalno banko polnite s katerim koli kablom, ki ga imate pri sebi.
Napajalna banka podpira samostojno polnjenje prek vmesnikov USB-C, Apple Lightning in micro USB. Priključek micro USB podpira hitro polnjenje powerbanke do največ 12 V.
Popolna zaščita
Visokokakovostna elektronika japonskega podjetja vam bo zagotovila vso zaščito, tako vaše elektronike kot same power banke.
Vse, kar potrebujete
Sodobna baterija Li-polymer zagotavlja polnjenje in praznjenje powerbanke brez spominskega učinka in s skupno težo le 220 g ter zmogljivostjo 10000 mAh!
Powerbank VIKING PN-961 QC3.0 10000 mAh je združljiv za polnjenje z 99 % malih elektronskih naprav na našem trgu, vključno s tistimi s priključkoma USB-C in Apple Lightning.
Prednosti VIKING PN-961 QC3.0 10000mAh power banke
- Vhod in izhod do največ 12 V (18 W)
- Podpora za hitro polnjenje QUALCOM QC3.0
- Dejanska zmogljivost 10000 mAh / 3,7V / 37Wh
- Japonska tehnologija IC z visokim izkoristkom za daljšo življenjsko dobo baterije in zaščito
- LCD-zaslon prikazuje stanje polnjenja/razreševanja in preostalo zmogljivost, vključno z identifikacijo QC polnjenja.
- Vgrajeni inteligentni elektronski čip (MCU) samodejno zazna zahtevano napetost in tok digitalnih izdelkov, ki se polnijo, ter v realnem času optimizira izhodno napetost in tok, da doseže najučinkovitejše polnjenje in hkrati ne obremenjuje baterije polnjene naprave.
- Vsebuje zaščitne elektronske elemente, ki preprečujejo prekomerno polnjenje, praznjenje, kratek stik, polnjenje naprave in same napajalne banke.
Osnovne specifikacije:
- Blagovna znamka.
- Model: PN-961 QC3.0 10000mAh
- Zmogljivost: 3,7 / 10000 mAh / 37Wh
- Baterija: Li-pol
- Dimenzije: 145,5 * 72,8 * 14,3 mm
- Teža: 220 g
- Izhod USB 1 QC3.0: 4,6V-12V 3A-1,5A (samodejno zaznavanje) 18W
- Izhod USB 2: 5V 2,4A
- Vhod mikro USB: 5 V 2,4 A / 9 V 2,4 A / 12 V 1,5 A
- Vhod USB-C: 5V 3A
- Vhod Apple Lightning: 5V 3A
- Najmanjše število polnjenj: 500
- Čas polnjenja: s podporo QC3.0 približno 2 uri.
- Dodatna oprema: navodila v češčini, banka napajanja
- Certificiranje: CE, FC, Rohs
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.