WD 1 MOKRO-SUHI SESALNIK KÄRCHER
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
WD 1 Sesalnik za mokro suho sesanje Kärcher
Neodvisno in priročno čiščenje
Predstavljamo WD 1 - lahek in kompakten sesalnik podjetja Kärcher. Ta večnamenski sesalnik ne potrebuje električnega priključka, kar zagotavlja največjo svobodo gibanja. Idealen je za čiščenje delavnice, avtomobila ali vrtne hišice.
Mokro in suho sesanje
Sesalnik WD 1 omogoča mokro in suho sesanje. Zaradi visokokakovostnega kartušnega filtra lahko sesate obe vrsti umazanije, ne da bi bilo treba zamenjati filter.
Uspešnost in vzdržljivost
Ta sesalnik poganja Kärcherjeva 18V Li-Ion baterija. Z enim polnjenjem lahko sesate 10-20 minut.
Dodatki za vzdrževanje avtomobila
WD 1 je opremljen z dodatki za vzdrževanje avtomobila. Na voljo sta šoba za oblazinjenje in šoba za čiščenje špranj.
Udobje in shranjevanje
Ergonomsko oblikovan ročaj in majhna teža zagotavljata največje udobje pri čiščenju. Zaradi kompaktnih dimenzij in gumijaste zanke za cev je sesalnik enostaven za shranjevanje.
Enostavno praznjenje
7-litrsko posodo za umazanijo lahko hitro in varno izpraznite s sistemom "Pull & Push".
Baterija in polnilec
Baterija in polnilec nista vključena v ta paket.
Tehnične specifikacije
- Naprava na baterijski pogon: Da
- Baterijska platforma: 18 V Baterijska platforma
- Moč: 230 W
- Prostornina rezervoarja: 7 l
- Material rezervoarja: plastika
- Napetost: 18 V
- Čas delovanja z enim polnjenjem baterije: 10 (2,5 Ah) / 20 (5,0 Ah)
- Teža brez dodatne opreme: 3,1 kg
- Dimenzije (d x š x v): 386 x 279 x 312 mm
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.