WorkForce DS-1660W EPSON
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Epson WorkForce DS-1660W
Vrsta: namizni optični bralnik z ravnim ležiščem
Format: A4
Ločljivost: 1200 x 1200 DPI
Podajalnik: samodejni
Barvna globina: 30 bitov
Hitrost skeniranja: do 25 strani na minuto
Vmesnik
USB 3.0, WiFi
Vsebina paketa
- Napajalni kabel
- Navodila za namestitev
- Programska oprema (CD)
- Kabel USB
- Garancijska dokumentacija
Specifikacije
Barva: bela
Dimenzije: 45,1 x 12,1 x 31,8 cm
Teža: 3,9 kg
Značilnosti
Skener lahko skenira številne zahtevne dokumente, vključno s knjigami, vezanimi dokumenti, potnimi listi in krhkimi predmeti.
Inteligentne prilagoditve barv in slik, vključno s samodejnim obrezovanjem, popravljanjem deformacij dokumenta in odstranjevanjem praznih strani ali ozadja s pomočjo Epsonove tehnologije za obdelavo slik.
Način za dolge dokumente omogoča skeniranje dokumentov, ki so na eni strani daljši od 3 metrov (3.048 mm).
Povezovanje
Povezljivost Wi-Fi in Wi-Fi Direct zagotavlja udobje organizacijam, ki želijo namestiti namensko rešitev za skeniranje, do katere lahko dostopa veliko število ljudi.
Epsonova aplikacija za optično branje s podporo NFC omogoča nadzor vsega prek mobilne naprave, nato pa urejanje in izboljšavo digitalnih dokumentov, preden jih shranite in delite.
Učinkovitost
Eden najhitrejših optičnih bralnikov v svojem razredu - 25 strani na minuto. Povezljivost USB 3.0 zagotavlja hiter prenos tudi pri skeniranju visoke ločljivosti 300 DPI.
S funkcijo obojestranskega skeniranja si olajšajte delo s skeniranjem obeh strani lista. Ustvarite do 30 opravil z izbirno mrežno ploščo in skenirajte neposredno v strežniške lokacije, storitve v oblaku in strežnik Microsoft SharePoint.
Epsonova programska oprema omogoča izpis dveh slik. Enkrat skenirajte sliko in jo pošljite na dva različna cilja.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.