Xbox One/Serija X Farming Simulator 22: Platinum Edition

- 11%

simbolična fotografija

Xbox One/Serija X Farming Simulator 22: Platinum Edition
številka artikla
31076891
OEM
0007589
Proizvajalec
NoName
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Datum izida: 15.11.20022

Največji simulator kmetovanja doslej!

V igri Farming Simulator 22 Platinum Edition se lahko lotite kmetovanja, gozdarstva in živinoreje v eni od štirih različnih evropskih in ameriških regij. Na voljo vam je več kot 500 pravih vozil in strojev več kot 100 priznanih kmetijskih proizvajalcev z vsega sveta.

V igri Farming Simulator 22 vas čakajo različne nove igralne mehanike: sezonski cikli vas prisilijo, da načrtujete vnaprej in se prilagodite spreminjajočim se vremenskim razmeram. Novi pridelki, kot sta grozdje in oljke, zahtevajo natančno delo s specializiranimi stroji v ozkih pasovih, medtem ko lahko z različnimi proizvodnimi verigami zgradite kmetijski imperij.

Platinska razširitev prinaša še več vsebine!

Poleg obsežne osnovne igre izdaja Platinum Edition vključuje tudi povsem novo razširitev Platinum Expansion, ki dodaja Silverrun Forest, nov zemljevid, navdihnjen s severozahodom Severne Amerike, z gosto gozdnato pokrajino in novimi priložnostmi. Pripravite označevalce dreves in se podajte na nove gozdarske misije ali celo zgradite ladjo v ladjedelnici - gozd Silverrun ponuja veliko zanimivih lokacij in proizvodnih verig, ki se razvijajo z rastjo vaše zaloge lesa.

Pričakujte velik izbor novih strojev priznanega švedskega proizvajalca Volvo, ki bo debitiral v seriji Farming Simulator, in razširite svoj vozni park z več stroji John Deere, Komatsu, Pfanzelt, Koller, Schwarzmüller, IMPEX in številnih drugih. Razširitev vključuje več kot 40 pravih vozil in strojev, ki bodo obogatili in razširili vaše možnosti kmetovanja in gozdarjenja - ne glede na to, ali se virtualnega kmetovanja lotite sami ali s prijatelji v igri za več igralcev.

  • Več kot 100 pravih blagovnih znamk, zdaj tudi Volvo in še več!
  • Več kot 500 resničnih vozil in strojev
  • Vključuje osnovno igro in razširitev Platinum
  • 4 različne evropske in ameriške regije
  • Veliko število pridelkov, živali in dreves.
  • Sezonski izzivi, proizvodne verige, označevanje dreves in še več!
  • Večigralska igra s podporo za navzkrižno igranje omogoča kooperativno kmetovanje
  • ModHub z brezplačno vsebino iz skupnosti

Igra vsebuje češke podnapise.

Parametri

Vrsta blaga
Za napravo
Žanr
Igra
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.