Xbox One/Xbox Series X Diablo IV
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Diablo IV - Cross-Gen Bundle za Xbox One in Xbox Series X
EAN izdelka: 5030917298356
V prodaji od: 6.6.2023
Prednaročilo z bonusom
S prednaročilom igre dobite zgodnji dostop do odprte beta različice in vprežne zveri Light Bearer za igro Diablo IV.
Diablo IV - nova generacija RPG iger
Diablo IV ponuja akcijsko RPG-izkušnjo nove generacije. Čakajo vas neskončni gospodarji zla, nešteto sposobnosti, ki jih morate obvladati, strašne temnice in legendarni plen.
Igraj samostojno ali s prijatelji
Sam ali s prijatelji se boste podali na kampanjo, v kateri boste spoznali zanimive like v čudovitem temačnem okolju z napeto zgodbo.
Raziščite obsežno vsebino po koncu igre
Raziščite obsežno vsebino po koncu igre in skupni svet, v katerem se lahko igralci srečujejo v mestih in trgujejo, se združujejo proti šefom ali se spustijo v območja PvP.
Novi dogodki, zgodbe, letni časi in nagrade
Diablo IV je šele začetek. Na obzorju so novi dogodki, zgodbe, letni časi, nagrade in še več.
Lilit, hči sovraštva, se vrača
Od dogodkov v igri Diablo III: Reaper of Souls so minila desetletja, Lilith, hči sovraštva, pa je odločena ponovno prevzeti nadzor nad svetiščem.
Raziščite več kot 140 temnic
Med kampanjo in po njej raziščite več kot 140 dungeonov in stranskih nalog ter si prislužite nagrade in poglobite izkušnjo zgodbe.
Premagajte šefe in poiščite bonusne zaklade
Premagajte šefe in se povežite z drugimi igralci ter poiščite bonusne zaklade.
Lokalni dogodki s hitrimi nagradami
Lokalni dogodki, ki se pojavljajo na območju svetišča in ponujajo hitre nagrade.
Osvobodite trdnjave prijateljskih baz
Osvobodite utrdbe, ki bodo, ko se jih boste znebili pokvarjenih demonov in sovražnih zveri, postale prijazne postojanke, ki bodo za vedno spremenile podobo sveta.
Razvoj lika in širok izbor kozmetičnih izdelkov
Razvoj lika, vključno z izbiro razreda, različnimi sposobnostmi, ki vam omogočajo veliko moč, in široko paleto kozmetičnih predmetov.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.