Xbox Series X igra NHL 23
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
EA SPORTS™ NHL™ 23
EAN: 5035228124318
Datum dobave: 14.10.2022
Spoznajte najnovejšo različico priljubljene hokejske igre EA SPORTS™. NHL™ 23 prinaša številne nove funkcije in izboljšave, ki igro dvigujejo na višjo raven.
Ustvarjanje medplatformne igre
Skrajša čakanje pred tekmo in privabi več igralcev.
Gibanje ploščka v zadnjem trenutku
Nova serija animacij v brezupnih situacijah v igri bo igri dodala novo raven pristnosti in navdušenja.
X-Factor - Posodobitev
Nove animacije X-Factor prinašajo nove funkcije in izboljšave.
Igralne strategije
Strategije so bile v celoti posodobljene, da jih je lažje razumeti in da lahko določite idealen načrt, ki bo ustrezal vašemu slogu igranja.
Avdiovizualna oblika
Ponujal bo nove priložnosti za praznovanja, svetlobne predstave in projekcije na ledu.
Občinstvo in vzdušje
Popolnoma prenovljena inteligenca občinstva in zvočni sistem ustvarjata pristno vzdušje.
Uvrstitve
Nove samodejno razvrščene lestvice v vseh spletnih načinih in načinih brez povezave.
Motor Frostbite
Tehnologija motorja Frostbite™ za neprimerljivo izboljšano grafiko na konzolah.
Načini igre
Novi načini igre, kot sta Hockey Ultimate Team™ in EA Sports Hockey League (EASHL).
Način organizacije
Način Organizacija je bil temeljito prenovljen, saj lahko igralci zdaj svojo ligo prilagodijo na številne nove načine.
EA SPORTS NHL™ 23 je izdelek z uradno licenco National Hockey League.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.