Xiaomi 12 8GB/256GB Vijolična
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Xiaomi 12 8GB/256GB Vijolična
Kompakten in eleganten
Xiaomi 12 izstopa s svojo kompaktno zasnovo in ikoničnim videzom. S širino le 69,9 mm se odlično prilega vaši dlani.
Vrhunska zmogljivost
Poganja ga Qualcommova najnaprednejša mobilna platforma Snapdragon 8 Gen 1, ki za 30 % povečuje zmogljivosti grafičnega procesorja in za 25 % povečuje energetsko učinkovitost.
Profesionalni fotoaparat
Vključuje glavno kamero z ločljivostjo 50 milijonov slikovnih pik, ultra širokokotno kamero z ločljivostjo 13 milijonov slikovnih pik in telemakro kamero z ločljivostjo 5 milijonov slikovnih pik. Vse to je dopolnjeno z naprednim algoritmom umetne inteligence družbe Xiaomi.
Vznemirljiva čutna izkušnja
6,28-palčni zaslon AMOLED z ločljivostjo 2400 × 1080 FHD in frekvenco osveževanja 120 Hz AdaptiveSync zagotavlja neverjetno gladko izkušnjo.
Odlična zvočna izkušnja
Stereo zvok filmske kakovosti s podporo za SOUND BY Harman Kardon in Dolby Atmos.
Baterija z dolgo življenjsko dobo
Baterija s 4500 mAh omogoča celodnevno uporabo. Xiaomi 12 podpira tudi 67W žično in 50W brezžično turbo polnjenje.
Tehnične specifikacije:
- Zaslon: 120 Hz 6,28-palčni zaslon AMOLED DotDisplay
- Ločljivost zaslona: 2400 × 1080
- Procesor: Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1
- Število jeder: 8
- Frekvenca jedra: 3,0 GHz
- Grafični čip GPU: Adreno
- Operacijski sistem: Android 12, MIUI 13
- Operativni pomnilnik: 8 GB
- Notranji pomnilnik: 256 GB
- Zadnja kamera: 50 13 5Mpx
- Sprednja kamera: 32 Mpx
- Bluetooth: 5.2
- Različica USB: USB-C
- Dvojna SIM: Da, 2x nano SIM
- Kapaciteta baterije: 4500 mAh
- Višina: 152,70 mm
- Širina: 69,90 mm
- Globina: 8,16 mm
- Teža: 180 g
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.