Xiaomi Mi 10 Lite 5G, 6GB/128GB, Dream White
427,65 €
350,53 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Xiaomi Mi 10 Lite 5G, 6GB/128GB, Dream White
Model: Xiaomi Mi 10 Lite 5G
Barva: Dream White
EAN: 6941059642244
Značilnosti
Pametni telefon z izjemnim razmerjem med ceno in zmogljivostjo.
Prevladuje 6,57-palčni zaslon AMOLED TrueColor z ločljivostjo Full HD .
Sodobna strojna oprema z osemjedrnim procesorjem Qualcomm Snapdragon 765G.
Podpora za omrežja 5G za hitrejše odzivanje in hitrosti prenosa.
Tehnične specifikacije
- Zaslon: 6,57-palčni AMOLED, 2400 × 1080
- Procesor: Qualcomm Snapdragon™ 765G, 8 jeder, 2,4 GHz
- Grafični čip: grafični procesor Adreno™ 620
- Operativni pomnilnik: 6 GB
- Notranji pomnilnik: 128 GB
- Zadnja kamera: 48MP 8MP 2MP 2MP 2MP Mpx
- Sprednja kamera: 16 Mpx
- Bluetooth, Wi-Fi, NFC: Da
- Različica USB: USB-C
- Sistem za določanje položaja: Glonass, Galileo, GPS, Beidou
- Dvojna SIM: Da, nano
- 5G: Da
- Kapaciteta baterije: 4160 mAh
- Senzorji: čitalnik prstnih odtisov, pospeškomer, digitalni kompas, žiroskop, senzor bližine, senzor svetlobe
Dimenzije in teža
Višina: 163,71 mm
Širina: 74,77 mm
Globina: 7,88 mm
Teža: 192 g
Oblikovanje in delovanje
Lepa zasnova in visoka zmogljivost zaradi sodobne strojne opreme.
Vrhunsko hlajenje LiquidCool za zmanjšanje porabe energije in povečanje zmogljivosti.
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.