Xiaomi Mi 50W Power Bank 20000 GL
63,92 €
54,33 €
44,53 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Xiaomi Mi 50W Power Bank 20000mAh
Velika zmogljivost za vse vaše naprave
Xiaomi Mi 50W Power Bank zagotavlja zmogljivost 20000 mAh. Xiaomi Mi 11 lahko napolnite do 1,9-krat, iPhone 12 pa skoraj 4-krat. In to še ni vse.
Ne uničujejo se samo telefoni
Napajalna banka lahko prek priključka USB-C polni tudi prenosni računalnik. Združljiva je s prenosnimi računalniki s podporo USB Power Delivery, omejena na 50 W.
Hitro polnjenje za vaše udobje
Polnjenje zmogljivosti 20000 mAh lahko traja nekaj časa, vendar zaradi hitrega polnjenja ne bo trajalo ves dan. S 45W polnilnikom traja le 4,5 ure.
Izbriši stanje baterije
Indikatorji LED prikazujejo preostalo energijo.
Širok nabor priključkov za vse vaše potrebe
Xiaomi Mi 50W Power Bank 20000 mAh ponuja tri izhodne priključke. Priključek USB-C podpira hitro polnjenje z močjo 50 W MAX. Vrata USB-A zagotavljajo hiter izhod, če uporabljate eno od vrat, in izhod 5V/3A, če uporabljate obe hkrati.
Varnost na prvem mestu
Napajalna banka izpolnjuje najvišje varnostne standarde. Zaščita pred pregrevanjem, kratkim stikom, vhodno in izhodno prenapetostjo, prekomernim polnjenjem in prenizkim polnjenjem je samoumevna.
Tehnične specifikacije
- Čas polnjenja: 4,5 ure (45 W)
- Kapaciteta baterije: 20 000 mAh
- Vrsta baterije: litijev polimer
- Vhod: tip C
- Izhod: Type-C x 1, USB-A x 2
- Dimenzije: 153,5 x 73,5 x 27,5 mm
- Teža: 440 g
Vsebina paketa
1x napajalna banka, 1x kabel USB-C
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.